Erfaringer med Slee-Bee pose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.995 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Frk.Munk

Vi overvejer lidt en pose, enten Slee-Bee eller voksi, men syntes bare der er mange penge at spare ved at købe Slee-Bee frem for voksi.

Vil i dele jeres erfaringer?

(Slee-Bee er nemlig på tilbud i bilka denne uge til 599 kr - det er jo en stor forskel fra Voksi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

CA

SommerBlomst skriver:

Vi overvejer lidt en pose, enten Slee-Bee eller voksi, men syntes bare der er mange penge at spare ved at købe Slee-Bee frem for voksi.

(Slee-Bee er nemlig på tilbud i bilka denne uge til 599 kr - det er jo en stor forskel fra Voksi)

Jeg har ikke prøvet voksiposen, men er meget tilfreds med sleepeen... 

Anmeld

7. juni 2011

CA

Skal lige siges, at jeg ikke har brugt den her i varmen, så ved ikke, hvordan dynerne er til at regulere varme. Brugte den kun i vinters. Ved ikke hvorfor jeg ikke bruger den mere

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

Carina87 skriver:

Skal lige siges, at jeg ikke har brugt den her i varmen, så ved ikke, hvordan dynerne er til at regulere varme. Brugte den kun i vinters. Ved ikke hvorfor jeg ikke bruger den mere

Vi skal have baby til november, så tænker også at den er god når baby skal ud og sove, måske den er mere til kulden end varmen

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

elsker min sleebee

jeg brugte den indtil varmen blev for hård, så skiftede jeg til et tæppe..

men i vinters lå min dreng ude i den kun i en body og en hue og han kogte når han blev taget op.. :O så helt sikkert en lækker lækker pose..

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

An&Jo skriver:

elsker min sleebee

jeg brugte den indtil varmen blev for hård, så skiftede jeg til et tæppe..

men i vinters lå min dreng ude i den kun i en body og en hue og han kogte når han blev taget op.. :O så helt sikkert en lækker lækker pose..

det lyder bare godt, tror det er det vi gør så, håber de har flere i Bilka så, det er jo et godt kup (i forhold til voksi)

Anmeld

7. juni 2011

kamtok

SommerBlomst skriver:

Jeg har været såååå glad for vores drømmepose fra Bilka. Selv i sne og frost har jeg kunne lægge Jakob i den uden overtøj og han var stadig dejlig varm når jeg tog ham op... Der er 2 dyner i, så hvis det bliver et smålunt forår næste år, så kan man tage den ene dyne ud :-)
 Han er fra okt. 2010. Nu sover han bare med et tæppe i barnevognen, dyne/pose er aaaalt for varmt nu. 

Anmeld

7. juni 2011

Frk.Munk

kamtok skriver:

Jeg har været såååå glad for vores drømmepose fra Bilka. Selv i sne og frost har jeg kunne lægge Jakob i den uden overtøj og han var stadig dejlig varm når jeg tog ham op... Der er 2 dyner i, så hvis det bliver et smålunt forår næste år, så kan man tage den ene dyne ud :-)
 Han er fra okt. 2010. Nu sover han bare med et tæppe i barnevognen, dyne/pose er aaaalt for varmt nu. 

Kryds for der er flere i Bilka i morgen - jeg er på vej............

Anmeld

7. juni 2011

kamtok

SommerBlomst skriver:

Kryds for der er flere i Bilka i morgen - jeg er på vej............

Krydser alt hvad jeg kan - vil sige at jeg endnu ikke har oplevet at de var udsolgt, når de var på tilbud.. De har en del af dem :-)

Anmeld

7. juni 2011

MetteMe

SommerBlomst skriver:

Har ingen erfaringer med nogle af poserne. Men der er vist forskel på deres fyld. Mener Voksi er af uld (vinterdynen) hvor Bilkas vist er med dun... Hvad der er bedst ved jeg af gode grunde ikke endnu -men skal selv have mig en Voksi da vi får den af min mor. Kender desuden to 3-børns familier der har brugt den samme Voksi til alle deres børn, så de holder vist godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.