12 ugers tigerspringet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.241 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

AnneBJ

Hvor længe hjemme hos Jer? Og hvad var de mest fremtrædende symptomer på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

Øv det er da ved at være nogle dage ved Jer... her varede det max et par dage. Viste sig specielt ved at han SKREG - sådan lige pludselig!!! og så var han ugidelig... det kan han nu stadig være.

Og nå ja... så er han meget nemmere at overstimulere og bliver hurtigere overtræt... hvilket jo også resulterer i gråd. 

Anmeld

7. juni 2011

AnneBJ

Vi kører på 9. eller 10... jeg har efterhånden opgivet lidt at tælle... 

Men det er præcis de samme ting som du nævner, så jeg fastholder at det må være tigerspring...

Anmeld

7. juni 2011

2babygirls

AnneBJ skriver:

Her var det også max 3 dage, hvor hun pludselig fik nok og skreg om aftenen.. Lige midt i julen, med en farmor helt oppe i fjæset...

Håber snart Felix nyder tilværelsen igen!!!

Anmeld

7. juni 2011

sweet

AnneBJ skriver:

må jeg spørger i nysgerrighed om hvad det er ??

Anmeld

8. juni 2011

AnneBJ

sweet skriver:

må jeg spørger i nysgerrighed om hvad det er ??

Selvfølgelig

Fandt lgie et link, da jeg har begrænset tid ved computeren...

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Naar-dit-barn-tager-et-tigerspring.aspx

Anmeld

8. juni 2011

Cris

Med mit første har jeg tit tænkt på tigerspring, tænder, separationsangst og alt det der der skulle forstyrre dem... Men nr 2 gad jeg ikke at tænke på det i 2sek. Never. Jeg har akcepteret at sådan er det med babier og små børn. Op og ned. Hele tiden. Når du tror, du har forstået, hvad de godt kan lide, så ændrer de på det. Jeg har ammet så meget som der var brug for uden at tænke om det var for meget (og faktisk har jeg bare ammet mere end det, så de kunne tanke godt op) jeg har været vågnet kæmpe mange gange om natten i de sidste 3 år, først med den store og så med den lille. Sådan er det med nogle. Nogle dag er de meget pylret, nogle dag kører det bare så godt. Nogle dage synes jeg de er sultene hele tiden, nogle dage spiser de ikke noget. Og vi er bare så lykkelige lige nu. Bare at stoppe med at tænke på alt de der ting gjord, at vi kunne bare slappe af og nyde en dag af gangen     Nyd din baby, de er kun baby en gang... man savner det helt vild meget senere 

Anmeld

8. juni 2011

AnneBJ

Cris skriver:

Med mit første har jeg tit tænkt på tigerspring, tænder, separationsangst og alt det der der skulle forstyrre dem... Men nr 2 gad jeg ikke at tænke på det i 2sek. Never. Jeg har akcepteret at sådan er det med babier og små børn. Op og ned. Hele tiden. Når du tror, du har forstået, hvad de godt kan lide, så ændrer de på det. Jeg har ammet så meget som der var brug for uden at tænke om det var for meget (og faktisk har jeg bare ammet mere end det, så de kunne tanke godt op) jeg har været vågnet kæmpe mange gange om natten i de sidste 3 år, først med den store og så med den lille. Sådan er det med nogle. Nogle dag er de meget pylret, nogle dag kører det bare så godt. Nogle dage synes jeg de er sultene hele tiden, nogle dage spiser de ikke noget. Og vi er bare så lykkelige lige nu. Bare at stoppe med at tænke på alt de der ting gjord, at vi kunne bare slappe af og nyde en dag af gangen     Nyd din baby, de er kun baby en gang... man savner det helt vild meget senere 

Du har fuldstændig ret, men 9 dage med skrig og skrål, og en baby der ikke vil spise ret meget eller ret tit, er svært ikke at tænke over... Men ja, ellers har du ret, og jeg forsøger også normalt at gøre sådan. Det generer mig ikke at stå op om natten, eller amme hver 2. time, hvis blot mit barn er glad så. men det er han ikke, og SÅ er det hårdt.. 

Anmeld

8. juni 2011

Cris

AnneBJ skriver:

Du har fuldstændig ret, men 9 dage med skrig og skrål, og en baby der ikke vil spise ret meget eller ret tit, er svært ikke at tænke over... Men ja, ellers har du ret, og jeg forsøger også normalt at gøre sådan. Det generer mig ikke at stå op om natten, eller amme hver 2. time, hvis blot mit barn er glad så. men det er han ikke, og SÅ er det hårdt.. 

Er det kolik, tror du? Har du prøvet at ændre på noget med din kost? (Hvis du ammer) Prøv at spise i nogle dage meget kedeligt: ris og hvid pasta og kartofler, for at se, om han har det bedre. Jeg synes at 9 dag med skrig er meget... Jeg troede, at det var fordi han vil amme mere eller holdes mere, for det er tit at folk tror at de har fået en dukke og ikke en baby og de kan ikke forstå, at de nogle gange skal de passes    Men hvis du ikke har set en tilfreds baby i 9 dage, så er der noget der gener ham....

Anmeld

8. juni 2011

sweet

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig

Fandt lgie et link, da jeg har begrænset tid ved computeren...

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Naar-dit-barn-tager-et-tigerspring.aspx

åhhh okay så er jeg med på hvad det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.