Ikke mere død tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

twinny

hvor forfærdeligt...

Du får lige en kæmpe  herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

piadas

Talbutikken skriver:

Ja, der er jo et gammelt ordsprog der siger at når der sker et dødsfald i familien, vil der ske to mere inden for nærmeste fremtid  og ja, det må jeg da godt nok sige!

2. Dec. døde min farfar, 14. feb. min elskede datter og ja som om at vi ikke har det svært nok med at komme ovenpå, ja så døde min mormor i nat.. Nu syntes jeg ikke det er sjovt længer.  

Magter virkelig ikke mere død!

Øv siger jeg bare!

Åh, stakkels dig!

Hvor må du have det træls lige nu. Hvis det er til nogen som helst trøst, vil jeg bare sige, at jeg selv har været der. Jeg mistede min far d. 18. februar 1999 ved en tragisk ulykke (han var 48), to år senere (næsten på årsdagen d. 19. februar) dør min onkel på 60 af en blodprop. I maj 2004 da jeg venter vores store datter dør min elskede (og familiens samlingspunkt) farmor af kræft, 4 måneder senere dør en anden af mine onkler også af kræft - han var 55 år...

Det var bare nogle rigtig trælse år, og det påvirkede mig også, så jeg blev bange for døden. Nå, men det jeg ville frem til, er, at min mor og jeg havde talt om, at det kunne være spændende at komme til en clairvoyant. Hun fortalte rent faktisk, at hun kunne mærke, jeg var bange for døden og havde oplevet mange dødsfald. Hun beroligede mig med, at jeg godt kunne slappe af, for der kom ikke flere dødsfald nu og her. Hun brugte udtrykket, at jeg havde oplevet mange bump på min vej, men nu ville vejen blive mere lige.

Jeg vil aldrig komme mig over min fars alt for tidlige død og savner ham stadig fra tid til anden. Lige som du sikkert heller aldrig nogensinde vil komme dig over din datters død. Men tiden læger alle sår - i hvert fald næsten.

Det hjalp mig i hvert fald, at hun fortalte mig disse ting, for selv om jeg stadig ikke ved helt, om jeg tror på clairvoyance, havde hun i hvert fald ret i, at jeg ikke har oplevet dødsfald sidenhen....og det har beroliget mig.

Det var bare lige min historie - måske kan du bruge det, måske kan du ikke, men du skal bare vide, at du ikke er alene.

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

7. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vil lige sende et kæmpe . Du er hårdt ramt. Hvis det kan være nogen trøst, så siges det at døden kommer i 3, så du burde være igennem det.

Anmeld

7. juni 2011

misse198

ville ikke gå uden at sende dig et KÆMPE

Hvor jeg dog syntes det er uretfærdeligt

mange tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.