Ikke mere død tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Talbutikken

Ja, der er jo et gammelt ordsprog der siger at når der sker et dødsfald i familien, vil der ske to mere inden for nærmeste fremtid  og ja, det må jeg da godt nok sige!

2. Dec. døde min farfar, 14. feb. min elskede datter og ja som om at vi ikke har det svært nok med at komme ovenpå, ja så døde min mormor i nat.. Nu syntes jeg ikke det er sjovt længer.  

Magter virkelig ikke mere død!

Øv siger jeg bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Talbutikken skriver:

Ja, der er jo et gammelt ordsprog der siger at når der sker et dødsfald i familien, vil der ske to mere inden for nærmeste fremtid  og ja, det må jeg da godt nok sige!

2. Dec. døde min farfar, 14. feb. min elskede datter og ja som om at vi ikke har det svært nok med at komme ovenpå, ja så døde min mormor i nat.. Nu syntes jeg ikke det er sjovt længer.  

Øv siger jeg bare!

Øv, hvor er det uretfærdigt.

Ville ikke gå herfra uden og gi dig en krammer;-).

Anmeld

7. juni 2011

Talbutikken

CamillaSoefelt skriver:

Øv, hvor er det uretfærdigt.

Ville ikke gå herfra uden og gi dig en krammer;-).

tak

Anmeld

7. juni 2011

Loa

Gud hvor har jeg bare ondt af dig!!! Det må virkelig være hårdt! 

Håber du har nogen til at støtte dig......

STORT til dig.....

Anmeld

7. juni 2011

MissGeoh

Ej hvor forfærdeligt! 

Ville ikke lige gå forbi uden en stor 

Anmeld

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Talbutikken skriver:

Øv siger jeg bare!

Føler virkelig med dig, der findes ingen trøstende ord 

Stort kram til dig og din familie 

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

kan ikke gøre meget andet end at sende dig et stort kram. synes verden er meget grusom imod jer.

Anmeld

7. juni 2011

jydeinden

øv du må virkeligt komme igennem en træls periode, sådan en havde vi også i vores familie i et års tid, det var så slemt til sidst at vi knap turdede tage telefonen efter kl 18 for hvem var nu enten død eller endt på sygehuset...

men husk på der kommer altid en god periode oven på en dårlig

Anmeld

7. juni 2011

Faith

Det gør mig meget ondt. Nu må det snart være jeres tur til noget medgang.

Anmeld

7. juni 2011

Sitrani

Ja, det er sørgeligt, og især når det kommer sådan efter hinanden!!!

Jeg mistede min mormor for 1 år siden (d. 4. juni 2010) og har så også lige mistet min onkel her i slutningen af sidste uge... Dog ikke så tæt på hinanden, som i dit tilfælde, hvilket selvfølgelig gør det rigtig slemt! Det er så trist med døden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.