Kører du med sikkerhedssele???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Diana...

Anne skriver:

Eva der mangler et nej

Rasmus har altid sele på, han er rigtig god til at huske det selv.

men jeg gør det sjældent. Jeg føler mig totalt fanget, og bryder mig ikke om at blive holdt fast. Dumt? JA! Uansvarligt? JA!

KH
Anne - der er spændt på, hvor mange hug jeg nu får

Jeg følte mig os fanget engang og derfor brugte jeg ikke, men vente mig til det til sidst, men her mens jeg er gravid føler jeg mig lidt fanget igen og tager den bag ryggen tror du ikke det ville hjælpe, ved godt det ikke virker lige så meget som når den er forand men det da bedre end ingen ;o)

Ingen hug fra mig, kender godt selv følelsen ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Stumpen

Anne skriver:

Eva der mangler et nej

Rasmus har altid sele på, han er rigtig god til at huske det selv.

men jeg gør det sjældent. Jeg føler mig totalt fanget, og bryder mig ikke om at blive holdt fast. Dumt? JA! Uansvarligt? JA!

KH
Anne - der er spændt på, hvor mange hug jeg nu får

Heller ingen hug herfra, det er dit eget valg hvad du gør...
Anja..

Anmeld

26. november 2008

Stumpen

Eva skriver:

Ja, men så er der jo ALLE de gange selen redder...så ja, de der enkeltstående tilfælde kan man ikke bruge til noget og slet ikke til at forsvare ikke at tage sele på...
Knus..

Jeg forsvarer heller ikke at jeg ikke tager sele på, konstatere bare at der sker ulykker, hvor det ikke at have sele på også kan redde...
At jeg ikke altid bruger sele er helt op til mig og mig alene...
Anja..

Anmeld

26. november 2008

Anne

Diana/Claus skriver:

Jeg følte mig os fanget engang og derfor brugte jeg ikke, men vente mig til det til sidst, men her mens jeg er gravid føler jeg mig lidt fanget igen og tager den bag ryggen tror du ikke det ville hjælpe, ved godt det ikke virker lige så meget som når den er forand men det da bedre end ingen ;o)

Ingen hug fra mig, kender godt selv følelsen ;o)

Hej Diana
Hvordan tage den bag om ryggen?Så man nærmest sidder i den? Det tør jeg slet ikke, for tænk, hvis jeg skal hurtigt ud, og jeg så går i panik, fordi den skal over hovedet...

KH
Anne

Anmeld

26. november 2008

Diana...

Anne skriver:

Hej Diana
Hvordan tage den bag om ryggen?Så man nærmest sidder i den? Det tør jeg slet ikke, for tænk, hvis jeg skal hurtigt ud, og jeg så går i panik, fordi den skal over hovedet...

KH
Anne

Ja det selvfølgelig rigtig sådan har jeg ikke tænkt på det :-)

Anmeld

26. november 2008

JonTri

Kører altid med sele - alt andet er åndssvagt i mine øjne. Vil ikke køre bilen, hvis passagerer ikke er spændt fast - det har jeg ikke samvittighed til, hvis der skete noget.

Min veninde kørte galt med 60 km i timen - i regnvejr og havde ikke sele på. Hun fik kraniebrud 3 steder og har nu konstant hovedpine...

Anmeld

26. november 2008

twinboys

Ja, altid...både for og bag

Anmeld

26. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Har altid sele på. Føler mig slet ikke tilpas i bilen uden.

Anmeld

27. november 2008

H+S Skjolgborg.

har aldrig prøve af køre uden hva jeg hved......... her er den på også børne i stolen osv ellers køre vi bare ikke... lide - 112 ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.