Kører du med sikkerhedssele???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Marco2

Det er ligeså naturligt altid at have den på, som at skylle ud i toilettet når jeg har været derpå...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Stumpen

Kan ikke svare, da det ikke er altid jeg tager den på.. "glemmer" den tit på de korte ture...

Der er nok flest ulykker, hvor selen redder, men min fætter overlevede en bilulykke pga. at han ikke havde selen på.. og en jeg har arbejdet sammen ville måske også have gjort det uden sele.. Men gisninger kan jeg intet bruge til..

Anja..

Anmeld

26. november 2008

Heimanns

har altid sele på!

Anmeld

26. november 2008

MorCamilla

Jeg har altid sele på, når jeg selv køre, føler mig helt nøgen uden den... (da det var den der reddet mit liv da jeg kørte galt for nogle år siden)
Og jeg har den som regl på også når jeg sidder bag i, men ind i mellem glemmer jeg det - må jeg nok indrømme...

Anmeld

26. november 2008

ekzunz

Altid!
Og jeg gider slet ikke tage diskussionen med ungerne. Har man ikke sele på, kan man forlade bilen - den besked får både de store og de små....det er heldigvis sjældent at det er et problem.
De store unger som sidder bagerst i bussen (vores bil) kan godt finde på at kravle halvt ud af selen for at kunne ligge på sædet og se film. Så stopper jeg og siger til dem at hvis jeg ikke kan regne med at de har sele på så vil jeg ikke have dem med i bilen. Det har hjulpet!!

Anmeld

26. november 2008

linemus

Mathilde skriver:

Ja det gør jeg altid!
Faktisk føler jeg mig helt nøgen uden sele på...

Lige netop. Sådan har jeg det også. Om så jeg sidder foran eller bagved. Og alle andre i bilen skal også have sele på, når jeg er der - uden undtagelse!

Anmeld

26. november 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Kan ikke svare, da det ikke er altid jeg tager den på.. "glemmer" den tit på de korte ture...

Der er nok flest ulykker, hvor selen redder, men min fætter overlevede en bilulykke pga. at han ikke havde selen på.. og en jeg har arbejdet sammen ville måske også have gjort det uden sele.. Men gisninger kan jeg intet bruge til..

Anja..

Ja, men så er der jo ALLE de gange selen redder...så ja, de der enkeltstående tilfælde kan man ikke bruge til noget og slet ikke til at forsvare ikke at tage sele på...
Knus..

Anmeld

26. november 2008

Mikkelmusen

JA!

Husk selen, det kan IKKE siges nok!

Anmeld

26. november 2008

Katjaro

Fatter simpelthen ikke dem der ikke gør. Gør det altid selv ligegyldigt hvor i bilen jeg sidder.

Det eneste positive jeg kan sige er - at det er i det mindste ikke mig der bliver dræbt af, at de ikke gør det.

Hilsen katja

Anmeld

26. november 2008

eliasogmor

altid...og kører ikke med nogen der ikke har sele på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.