Kan man klage over underboen griller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

baby012

Det kommer helt an på hvad der står i jeres vedtægter, men hvis han har have, så er der ingen der kan forhindre ham i det uanset hvor meget det genere jer.. spørgsmålet er om det er en desideret have, eller bare et lille område.. men ellers så ring til boligforeningen og snak med dem om det, og ellers skader det jo ikke at lægge en klage, det bare ikke sikkert i får noget ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

musse1

jeg vil mene, at i da ik lige frem skal, bede dem om og lade vær med at grille, for så tror jeg ik i lige for noget ud af det.

ofte når der er have til en lejlighed må man gerne grille der, men må jo ik være for tæt på væggen stadigvæk.

syns da du skal gå ned, og sige at i for røgen ind til jer, så om det er sådan, at de vil være søde og rykke grillen lidt længere ud. mon ik de så gør det, ellers må du jo prøve og ligge en klage.

for der skal både være plads til dem jer og alle andre, er jo med at vise hensyn til hinanden.

Anmeld

7. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville nu først tage en snak med underboen om problemet... Det der med bare at klage, synes jeg er for langt ude... Og jeg ville blive rasende, hvis vedkommende ikke kom til mig, før man klaget...

Tag en snak med underboen, reagere de ikke på det, så send en klage afsted uanset vedtægter, da alle skal være der.... De fleste boligselskaber gør først noget ved problemer, når de opstår...

Personen kan jo stå i sin have med grillen og ikke på det lukket område, så røgen fiser op til de andre beboer... du er nok ikke alene om, at det genere, hvis du snakker med de andre... Det kan altid svare sig, at hiilse og snakke med sine naboer, så man får et godt naboskab....

Anmeld

7. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Mathias Villads skriver:

Jeg ville nu først tage en snak med underboen om problemet... Det der med bare at klage, synes jeg er for langt ude... Og jeg ville blive rasende, hvis vedkommende ikke kom til mig, før man klaget...

Tag en snak med underboen, reagere de ikke på det, så send en klage afsted uanset vedtægter, da alle skal være der.... De fleste boligselskaber gør først noget ved problemer, når de opstår...

Personen kan jo stå i sin have med grillen og ikke på det lukket område, så røgen fiser op til de andre beboer... du er nok ikke alene om, at det genere, hvis du snakker med de andre... Det kan altid svare sig, at hiilse og snakke med sine naboer, så man får et godt naboskab....

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. juni 2011

jydeinden

reglerne omkring at grille er meget forskellige, nogen steder må du gerne, andre steder må du ikke

mine forældre har feks gjort det et par gange på deres lille teresse og de bor til leje, men der må man gerne.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar, vil prøve at kontakte boligforegningen... Hjælper desværre ikke at kontakte underboen da de ikke snakker dansk, har jeg erfaret da de tog min vasketid og jeg prøvede at snakke med dem, Så det er desværre ikke en mulighed.. Selvfølgelig skal de have lov at grille, og kan godt se det må være træls for dem at slæbe den ud på det grønne område foran haverne, men hvor er det da møg træls at rende rundt og lugte som en spejder hele sommeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.