"Skægpest" under armene - TIPS og RÅD modtages!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Billemyre

Noneother skriver:

Prøv evt. et nyt skraber mærke.

Jeg fik 3x skægpest/børnesår af engangsskrabere. -Så skiftede jeg til venus, og har ikke haft det siden.

Jeg bruger Venus nu, men det kan jo sagtens være, at et andet mærke ville hjælpe på mig! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Billemyre

Kurt skriver:

Jeg vil forslå dig at blive wax'et under armene istedet for at barbere dig. Jeg snakker ud fra egne erfaringer da jeg selv har lidt en del af skægpest som dig. Kan naturligvis gøre lidt ondt at få gjort de første par gange, men så er det altså hellere ikke værrer  For hver gang det bliver gjort gør det mindre og mindre ondt...lidt lige som at plukke øjenbryn, i starten gjorde det også lidt ondt men nu mærker man det ikke længere 

Ja, det er der et par stykker andre, der også foreslår, så måske er det dét, jeg blandt andet bør gøre
Og ja, det handler sikkert om tilvænning, men uf.. Ikke noget, jeg vil se specielt frem til
Tak for rådet!

Anmeld

7. juni 2011

malliebooh

Billemyre skriver:

Uh, det lyder ikke godt!
Gjorde det møg ondt? (Som jeg forestiller mig!)

jeg valgte jo selvfølgelig - så dum som jeg var - at tage en strips under begge arme på en gang.. Måtte have min veninde til at trække nr. 2 af, for kunne simpelthen bare ikke. Mine armhuler var knaldrøde og brændte.. Sad med våde håndklæder under armene for at køle, i 4 timer. Så ja, det gjorde meget ondt

Anmeld

7. juni 2011

Billemyre

MalleH skriver:

jeg valgte jo selvfølgelig - så dum som jeg var - at tage en strips under begge arme på en gang.. Måtte have min veninde til at trække nr. 2 af, for kunne simpelthen bare ikke. Mine armhuler var knaldrøde og brændte.. Sad med våde håndklæder under armene for at køle, i 4 timer. Så ja, det gjorde meget ondt

Aaauuuvv! Det lyder ret pinefuldt   Dog kunne jeg ikke helt lade være med at grine af din historie - Kan tydeligt se situationen for mig!

Tror, jeg prøver Sussies metode til at starte med, og hvis det ikke hjælper, så må jeg bide i det sure æble og prøve

Tak for historien!

Anmeld

7. juni 2011

malliebooh

Billemyre skriver:

Aaauuuvv! Det lyder ret pinefuldt   Dog kunne jeg ikke helt lade være med at grine af din historie - Kan tydeligt se situationen for mig!

Tror, jeg prøver Sussies metode til at starte med, og hvis det ikke hjælper, så må jeg bide i det sure æble og prøve

Tak for historien!

hehe men kan jo læse at der er andre herinde der synes det er knap så pinefuldt, så måske er du heldig at være en af dem. Jeg ved bare at jeg holder mig til skraberen heh. Held og lykke med det

Anmeld

7. juni 2011

fønix

Billemyre skriver:

Hehe, ja, hvis det hjælper - Så er jeg frisk

jeg har fået at vide man skal bruge det flydende voks, som man smøre på og ''stivner'' så man skal trække det af i selve voksen uden strips men du kan altid tage på kosmetologskolen og få det gjort der, billigt og det er andre som skal yde smerte på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.