Overholder I gennemkørsel forbudt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Eva. skriver:

eller tænker I at der jo er en vej, så hvorfor ikke bare køre igennem den, selvom der er gennemkørsel forbudt....hvad kan det skade.

Har lige mødt en meget sur mand pga gennemkørsel forbudt og er så lige nysgerrig...overholder I det eller lader I som ingenting og kører igennem, nu det er den nemmeste vej?

Eva..som bare ikke kan med sure urimelige mennesker..

privat bil - JA

firma bil - NEJ.

Kører for dansk autohjælp og 'snyder' nogle gange igennem. Andre gange har jeg jo en kunde på en 'forbudt' strækning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

MetteT

Ja det gør jeg... Bor selv på en vej hvor der er gennemkørsel forbudt og er du gal der er ikk mange der mener det ska overholdes... Er SÅ træt af det! For ikke nok med at de kører igennem hvor det er forbudt, så kører de også pisse stærkt igennem...

Anmeld

7. juni 2011

L.J.L

Nu har jeg ikke kørekort så kan ikke svare, men jeg ved at min mand sommetider vælger den hurtige løsning og køre direkte igennem Nørrebrogade hvor der på en kort strækning på 100 meter er gennemkørsel forbudt. Men vil også sige at lige den strækning der er der sgu nogle i ministeriet der har kedet sig den dag de havde møde omkring færdelsændringer på Nørrebrogade!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.