Overholder I gennemkørsel forbudt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Bare fordi ingen holder øje, betyder det ikke, at man bare skal køre igennem alligevel. Færdselsregler gælder uanset om der er overvågning eller ej Så ja, jeg overholder det self

Nej, der er vi da helt enige...det er da også det der undrer mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

TbCp

Ja selvfølgelig! Jeg er en frygtelig kylling og er skide bange for at blive stoppet så jeg overholder alle trafikregler!

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Ø

Ja jeg er en af dem som kunne finde på det,men det er nu alligevel sjældent det sker.

Ved godt det er forkert og der er regler man skal følge,men nogle gange er det nemmere

Anmeld

7. juni 2011

betski

Jeg er nok lidt af en paragraf rytter når det kommer til trafikken  så jeg kunne aldrig finde på at køre gennem et sted hvor der er gennemkørsel forbudt

Anmeld

7. juni 2011

nvm

næææ

Anmeld

7. juni 2011

Mummymalle

Vi har en markvej (privat) på vores grund og efterhånden er det samtlige i vores by de mener de har ret til at drøne den vej og spare ca 30 sekunder ...

Så jo jeg respekterer altid gennemkørsel forbudt......

Anmeld

7. juni 2011

Siljes Mor

Jeg kan vist ikke sige mig fri for at have gjort det en enkelt gang eller to..

Anmeld

7. juni 2011

Troldepussen

Ja selvfølgelig... Der er jo en grund til det, ellers kunne du jo ligeså godt køre den forkerte vej på en enstettet vej.

Anmeld

7. juni 2011

Jeanz

TbCp skriver:

Ja selvfølgelig! Jeg er en frygtelig kylling og er skide bange for at blive stoppet så jeg overholder alle trafikregler!

Hehe, jeg har det på præcis samme måde!

Anmeld

7. juni 2011

SSL

Altså.... Jeg må nok indrømme og sige, at jeg tager det lidt efter hvor jeg kører, hvordan er vejen, osv osv.. Min mor bor ved en busvej, hvor der netop er gennemkørsel forbudt, men jeg kan nu godt kører der op og hente/ sætte af.. Og skal jeg mod stationen tager jeg nok også den vej

Men det kommer nu også an på hvor og hvordan vejen ligger

Jeg er en lømmel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.