Anonym skriver:
Nu har jeg altså brug for nogle gode råd og noget opbakning 
Min kæreste har simpelthen verdens mindste sexlyst... I starten var det rigtig godt og rigtig ofte, men nu kan han sagtens gå en måned uden
jeg forstår det ikke og ender altid med at blive irriteret og kommer så til at brokke mig over der ikke sker lidt mere i sengen... Han prøver tit at forklare mig at han KUN elsker mig og virkelig tænder på mig, men han har bare ikke så stort et behov og derfor fylder det ikke så meget i hans hverdag..
Hvad pokker kan jeg gøre?????
Udover det har vi det bedste forhold, han er så sød og kærlig og virker rigtig forelsket - heldigvis, for ellers ville jeg da virkelig være bekymret, men nu er jeg bare trist over han ikke har samme lyst som mig, da jeg synes det er meget vigtigt for et forhold.. Håber i har nogle gode råd 
Tja, man kan jo kun gisne om årsagen til din mands manglende sexlyst, men jeg fandt en god artikel om mulige følelsesmæssige, relationelle og fysiologiske årsager til manglende sexlyst. Forhåbentligt kan det hjælpe dig med at finde svaret til din mands manglende sexlyst.
Følelsesmæssige årsager til manglende sexlyst: Dårlig selvtillid, utryghed ved intimitet, manglende privatliv, sexuelt misbrug i barndommen, sexuel skyldfølelse, stress, travlhed, angst, depression.
Relationelle årsager til manglende sexlyst: Manglende intimitet ved samleje, for meget intimitet ved samleje, dårligt sex (teknisk set), mangel på tillid.
Fysiologiske årsager til manglende sexlyst: Dårligt helbred, medicin, alkohol, stoffer, hormoner.
Forhåbentligt kan nogle af disse punkter give dig et svar