Mandens manglende sexlyst :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

faktisk så er det tit sådan at jo mere sex man dyrker jo mere lyst får man, man kan godt komme ind i en dum periode hvor man ikke får taget sig sammen, jo længere der går uden jo nemmere er det at undvære det, så den med at forføre ham er måske en meget god ide

Ja jeg har også tænkt om jeg bare skal klø på i en god periode, sådan så han også får mere og mere lyst jo oftere vi gør det, men det er bare hårdt altid at skulle forføre, og er nok også lidt bange for om han vil afvise mig. Jeg har prøvet før hvor vi havde haft sex den ene dag, og jeg så ville dagen efter, da grinede han lidt og sagde "jamen skat du har da lidt fået".....  måske skulle jeg heller ikke tage det så tungt men bare svare "ja og nu vil jeg igen", men jeg blev altså lidt såret....

Hvis jeg prøver at skrive en fræk sms om at jeg har lyst til ham osv, så svarer han tit, at han synes det er frækt når jeg skriver sådan og slutter af med "så må vi se om du er heldig i aften" - HELT ÆRLIGT!!!! Han er jo ligeså heldig som mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det kan jeg godt forstå, vi alle har behov for at partneren lige kommer og hygger lidt om en.

Jeg kan godt forstå at du ikke gider forføre ham hvergang det ville jeg også blive træt af

Men hvad med et spil, der gør i begge noget for hinanden. Der er et spil j kan anbefale du skal bare sige til så letter jeg røven fra sofaen Kan ikke huske hvad det hedder

Hihi jeg vil meget gerne høre hvad spillet hedder

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hihi jeg vil meget gerne høre hvad spillet hedder

Det hedder Erotik 4 real. Jeg har også kun hørt andre tale positivt om det

Anmeld

7. juni 2011

jette1983

jeg tror ikke du skal være bange for at blive afvist, bare klø på. Jeg ved godt det er hårdt, men hvis det kan redde jeres sexliv så i begge bliver tifredse, at du tager initiativ i en periode så ville jeg gøre det uden at blinke.

Et godt sexliv er bare så vigtigt, hvis sexen ikke fungere så bliver man frustreret og det går også ud over alt det andet, sådan har jeg det ihvertfald selv :-)

hehe kunne virkelig godt lide din kommentar til det han sagde med at du da lige havde fået... ja og nu vil jeg igen  Den var så sej, jeg tror det er den helt rigtige indstilling. og den med at det kun er dig der skal føle dig heldig hvis du får sex, jeg tror bare du skal komme med en lige så rap replik der... noget ala ja men ikke nær så heldig som dig og så et stort smil  og glimt i øjet 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det hedder Erotik 4 real. Jeg har også kun hørt andre tale positivt om det

Tak det er nu noteret

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

jeg tror ikke du skal være bange for at blive afvist, bare klø på. Jeg ved godt det er hårdt, men hvis det kan redde jeres sexliv så i begge bliver tifredse, at du tager initiativ i en periode så ville jeg gøre det uden at blinke.

Et godt sexliv er bare så vigtigt, hvis sexen ikke fungere så bliver man frustreret og det går også ud over alt det andet, sådan har jeg det ihvertfald selv :-)

hehe kunne virkelig godt lide din kommentar til det han sagde med at du da lige havde fået... ja og nu vil jeg igen  Den var så sej, jeg tror det er den helt rigtige indstilling. og den med at det kun er dig der skal føle dig heldig hvis du får sex, jeg tror bare du skal komme med en lige så rap replik der... noget ala ja men ikke nær så heldig som dig og så et stort smil  og glimt i øjet 

Ja det er SÅ vigtigt at det fungere og begge parter er tilfredse... Og selvom det er hårdt at skulle klø på må jeg vidst bare gøre det, og så se om det ikke ændrer sig lidt efterhånden

Jeg må lige tilføje at der faktisk skete lidt igår da jeg kom hjem, desværre blev det bare lidt mystisk til sidst, for det er altså bare noget andet med stor mave, men det var dejligt og så fik vi den bedste snak bagefter, hvor han sagde at han var ked af han ikke havde samme drive som andre mænd men at han VIRKELIG elsker mig, og han kan godt mærke det betyder meget for mig, så han vil gerne tage sig sammen og tilfredsstille mig noget mere, og hvis det bliver for besværligt med mave må vi finde andre alternativer at tilfredsstille på - jeg var helt paf men SÅ glad - tror der er håb forude

P.S. fik også lige sagt at jeg er meget mere medgørlig hvis jeg bare jeg får noget HAHA, så det var jo værd at huske på for ham

Anmeld

8. juni 2011

jette1983

hvor er det godt... jeg ved altså heller ikke hvad det er for noget men jeg har meeeeget mere lyst til sex når jeg er gravid  

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

hvor er det godt... jeg ved altså heller ikke hvad det er for noget men jeg har meeeeget mere lyst til sex når jeg er gravid  

Hehe har jeg også, meeen man vil nok også have mere når man ikke lige kan få det ?

Anmeld

20. september 2011

Inge Nielsen

Anonym skriver:

Nu har jeg altså brug for nogle gode råd og noget opbakning

Min kæreste har simpelthen verdens mindste sexlyst... I starten var det rigtig godt og rigtig ofte, men nu kan han sagtens gå en måned uden  jeg forstår det ikke og ender altid med at blive irriteret og kommer så til at brokke mig over der ikke sker lidt mere i sengen... Han prøver tit at forklare mig at han KUN elsker mig og virkelig tænder på mig, men han har bare ikke så stort et behov og derfor fylder det ikke så meget i hans hverdag..

Hvad pokker kan jeg gøre?????

Udover det har vi det bedste forhold, han er så sød og kærlig og virker rigtig forelsket - heldigvis, for ellers ville jeg da virkelig være bekymret, men nu er jeg bare trist over han ikke har samme lyst som mig, da jeg synes det er meget vigtigt for et forhold.. Håber i har nogle gode råd

Tja, man kan jo kun gisne om årsagen til din mands manglende sexlyst, men jeg fandt en god artikel om mulige følelsesmæssige, relationelle og fysiologiske årsager til manglende sexlyst. Forhåbentligt kan det hjælpe dig med at finde svaret til din mands manglende sexlyst. 

Følelsesmæssige årsager til manglende sexlyst: Dårlig selvtillid, utryghed ved intimitet, manglende privatliv, sexuelt misbrug i barndommen, sexuel skyldfølelse, stress, travlhed, angst, depression.

Relationelle årsager til manglende sexlyst: Manglende intimitet ved samleje, for meget intimitet ved samleje, dårligt sex (teknisk set), mangel på tillid.

Fysiologiske årsager til manglende sexlyst: Dårligt helbred, medicin, alkohol, stoffer, hormoner.

Forhåbentligt kan nogle af disse punkter give dig et svar 

Anmeld

20. september 2011

lycly

Min kæreste mistede også sexlysten da jeg var gravid . Hvilket irriterede mig fordi jeg i 3. trimester nærmest var kronisk liderlig :p Ej, men jeg kan SÅ godt følge dig, det kunne ligeså godt være mit forhold du beskrev. 

Men nu her efter jeg har født der har han heeelt vildt meget lyst til sex. Så jeg tror nok det skal vende for ham og lige pludselig får han lyst igen, han er jo en mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.