Mandens manglende sexlyst :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg altså brug for nogle gode råd og noget opbakning

Min kæreste har simpelthen verdens mindste sexlyst... I starten var det rigtig godt og rigtig ofte, men nu kan han sagtens gå en måned uden  jeg forstår det ikke og ender altid med at blive irriteret og kommer så til at brokke mig over der ikke sker lidt mere i sengen... Han prøver tit at forklare mig at han KUN elsker mig og virkelig tænder på mig, men han har bare ikke så stort et behov og derfor fylder det ikke så meget i hans hverdag..

Hvad pokker kan jeg gøre?????

Udover det har vi det bedste forhold, han er så sød og kærlig og virker rigtig forelsket - heldigvis, for ellers ville jeg da virkelig være bekymret, men nu er jeg bare trist over han ikke har samme lyst som mig, da jeg synes det er meget vigtigt for et forhold.. Håber i har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der slet ingen der kan hjælpe  

Anmeld

7. juni 2011

jette1983

jeg er virkelig ked af det på dine vejne, jeg står selv i samme situation og har desværre ingen råd. Jeg ved hvor frustrerende det er. Min mand har så en depression som er grunden til hans manglende lyst, men det er stadig hårdt når man selv har lyst tit.

Jeg prøver selv at huske at det ikke er pga. mig at han ikke har lyst, men det er hårdt for ens selvværd. Den med at alle mænd da har lyst hele tiden er ihvertfald noget vrøvl. Jeg synes tit man ser at kvinden har mere lyst end manden.

et skal du ihvertfald have. Jeg håber det bliver bedre og at i kan finde lidt fælles grund.

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

jeg er virkelig ked af det på dine vejne, jeg står selv i samme situation og har desværre ingen råd. Jeg ved hvor frustrerende det er. Min mand har så en depression som er grunden til hans manglende lyst, men det er stadig hårdt når man selv har lyst tit.

Jeg prøver selv at huske at det ikke er pga. mig at han ikke har lyst, men det er hårdt for ens selvværd. Den med at alle mænd da har lyst hele tiden er ihvertfald noget vrøvl. Jeg synes tit man ser at kvinden har mere lyst end manden.

et skal du ihvertfald have. Jeg håber det bliver bedre og at i kan finde lidt fælles grund.

Tak, hvor er du sød, og også et  til dig

Nej det er virkelig frustrerende, især fordi det går udover selvværdet til sidst, også selvom han siger han elsker mig helt vildt - men jeg har altså også brug for at han viser mig det fysisk...

Og det er slet ikke bedre når man er gravid og vægten stiger, at han så ikke har lyst

Ved du hvorfor din ikke har særlig meget lyst?

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Nogle mennesker har bare ikke lige så meget sex drive som andre

Men har du prøvet at forføre ham? Evt. købe nogle spil? eller måske noget legetøj som kunne gøre det lidt sjovere.

Måske kunne det være med til at sætte lidt fut under ham

Anmeld

7. juni 2011

jette1983

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød, og også et  til dig

Nej det er virkelig frustrerende, især fordi det går udover selvværdet til sidst, også selvom han siger han elsker mig helt vildt - men jeg har altså også brug for at han viser mig det fysisk...

Og det er slet ikke bedre når man er gravid og vægten stiger, at han så ikke har lyst

Ved du hvorfor din ikke har særlig meget lyst?

min har en depression han går og tumler med, det tager alt hans energi og det medicin han får tager hans sexlyst, men alligevel føler jeg ind imellem at det er mig der ikke er lækker nok. Jeg er også gravid og mine hormoner gør det jo ikke lige bedre

Men med hensyn til din kæreste så kunne noget parterapi eller en sexolog måske være en mulighed? De kan måske hjælpe med at finde ind til kernen i jeres problem. Det kan jo godt være at din kæreste bare skal have et skub bag i og øjnene op for hvor hårdt og opslidende hans manglende lyst er for dig.

Anmeld

7. juni 2011

jette1983

faktisk så er det tit sådan at jo mere sex man dyrker jo mere lyst får man, man kan godt komme ind i en dum periode hvor man ikke får taget sig sammen, jo længere der går uden jo nemmere er det at undvære det, så den med at forføre ham er måske en meget god ide

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Nogle mennesker har bare ikke lige så meget sex drive som andre

Men har du prøvet at forføre ham? Evt. købe nogle spil? eller måske noget legetøj som kunne gøre det lidt sjovere.

Måske kunne det være med til at sætte lidt fut under ham

Nej hans lyst er bare ikke så stor som andre "typiske" mænds desværre... Jeg har ikke købt legetøj og sådan men har prøvet at forføre ham og det virker også, men jeg gider ikke gøre det hver gang, jeg har også virkelig brug for, at han skal komme til mig nogle gange og ikke kun omvendt, selvom det næsten er den eneste måde at få noget på...

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

min har en depression han går og tumler med, det tager alt hans energi og det medicin han får tager hans sexlyst, men alligevel føler jeg ind imellem at det er mig der ikke er lækker nok. Jeg er også gravid og mine hormoner gør det jo ikke lige bedre

Men med hensyn til din kæreste så kunne noget parterapi eller en sexolog måske være en mulighed? De kan måske hjælpe med at finde ind til kernen i jeres problem. Det kan jo godt være at din kæreste bare skal have et skub bag i og øjnene op for hvor hårdt og opslidende hans manglende lyst er for dig.

Ja okay, så er der forhåbentlig en årsag til din mands manglende lyst, og god chance for at den kommer igen

Ja helt enig, jeg tror bare tanken om terapi ligger ham så fjernt, og egentligt ligger det også mig fjernt da vores forhold ellers er skønt. Men han trænger virkelig til et skub bagi, for som du siger er det jo virkelig opslidende for mig, og det påvirker altså mit humør

Jeg har bare prøvet at tage en snak med ham om det, men måske skal jeg gøre det igen...

Anmeld

7. juni 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Nej hans lyst er bare ikke så stor som andre "typiske" mænds desværre... Jeg har ikke købt legetøj og sådan men har prøvet at forføre ham og det virker også, men jeg gider ikke gøre det hver gang, jeg har også virkelig brug for, at han skal komme til mig nogle gange og ikke kun omvendt, selvom det næsten er den eneste måde at få noget på...

Det kan jeg godt forstå, vi alle har behov for at partneren lige kommer og hygger lidt om en.

Jeg kan godt forstå at du ikke gider forføre ham hvergang det ville jeg også blive træt af

Men hvad med et spil, der gør i begge noget for hinanden. Der er et spil j kan anbefale du skal bare sige til så letter jeg røven fra sofaen Kan ikke huske hvad det hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.