Hælllpppp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Azooo

MariaE skriver:

Jeg synes nu også det lyder som for meget mavesyre..det plejer tabletter fra købmanden eller apoteket at kunne afhjælpe lidt:-)

Ikke altid det tager det hele, men det tager en del af det ofte i hvert fald.

Og det er jo tit man får det tidligt i forløbet, så kunne sagtens være det er derfor.

Men ellers har jeg ikke så mange forslag, andet end at man tit har lidt bøvl med det ene og andet i en graviditet jo længere hen man kommer:-) Tænk sig alle de steder det kan gøære naller man aldrig havde skænket en tanke

Tak for dit svar ..

jamen jeg kan prøve og kigge med de piller

hehe ja netop, man ved ikk hvad man forventer sig .. havde det indtil nu ingen problemer med mit graviditet men så småt er det begyndt så som det her der sker nu om natten ..
og tak for råden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

SussieThyssen

Heza2410 skriver:

Tak for dit svar ..

jamen det prøver jeg ihverfald på, det du siger.. 

så må vi håbe på at det vil hjælpe  

Det krydser jeg fingre for

Mand..hvor kan jeg bare huske hvor stygt det er.
Med mine unger, kogte jeg nærmest af syre..især hen imod slutningen..men det mest underlige er...at så snart bebse er smuttet ud...vips...så er det væk...mærkeligt

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

SussieThyssen skriver:

Det krydser jeg fingre for

Mand..hvor kan jeg bare huske hvor stygt det er.
Med mine unger, kogte jeg nærmest af syre..især hen imod slutningen..men det mest underlige er...at så snart bebse er smuttet ud...vips...så er det væk...mærkeligt

Mange tak skal du ha søde .. Puhaa det lyder da slemt, glad for du er kommet over det .. Haha ja det er da mærkeligt nok li snart de er ude er man næsten sig selv igen så vidt jeg høre .. Nu er det godt nok mit første barn hehe så må have erfaringer til de næste børn i fremtiden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.