Hælllpppp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Azooo

Hej alle sammen ..

Jeg har nu haft stikkende smerter i maven..helt oppe under brystet.. og det sker kun om natten..  det er ret irriterende kan næsten ikke sove på grund af det .. ved ikk hva jeg skal gør? nogen der har/haft det på samme måde.. 
er i øjeblikket hos kæresten i Tyskland så ingen kære hjælp eller noget læge jeg ka tage til..

men nogen der ved hva det er.. noget der ka hjælpe så det ikk sker mere? ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Madam Blå

Kan det være for meget mavesyre? Det synes jeg plejer at svide eller brænde, men måske det også kan stikke.

Kan du ikke ringe til lægen og høre?

God bedring med der i hvert fald

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

tak for svaret ..
hmm Har ingen andelse om hva det kan være derfor beder jeg om lidt hjælp her  ..

har prøvet i to dage for at for fat på lægen men de er vist for meget optaget til tage telefonen :/ ..

Tak ska du ha ..  

Anmeld

7. juni 2011

Darling<3

Heza2410 skriver:

tak for svaret ..
hmm Har ingen andelse om hva det kan være derfor beder jeg om lidt hjælp her  ..

har prøvet i to dage for at for fat på lægen men de er vist for meget optaget til tage telefonen :/ ..

Tak ska du ha ..  

Måske er jeg helt blanket af, men spørger alligevel

Er du gravid? Ellers kunne det måske være tegn på at du er blevet det

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

Honey's Kone<3 skriver:

Måske er jeg helt blanket af, men spørger alligevel

Er du gravid? Ellers kunne det måske være tegn på at du er blevet det

Jeg er gravid i 28. uge .. 

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Heza2410 skriver:

Hej alle sammen ..

Jeg har nu haft stikkende smerter i maven..helt oppe under brystet.. og det sker kun om natten..  det er ret irriterende kan næsten ikke sove på grund af det .. ved ikk hva jeg skal gør? nogen der har/haft det på samme måde.. 
er i øjeblikket hos kæresten i Tyskland så ingen kære hjælp eller noget læge jeg ka tage til..

men nogen der ved hva det er.. noget der ka hjælpe så det ikk sker mere? ..  

Jeg tænker omgående mavesyre.
Nu kan jeg ikke se hvor langt du er henne..men normalt er det sådan, at når barnet begynder at trykke opad mod mavesækken, bliver afstanden fra mavesækken og til spiserøret mindre, så der kan løbe syre fra mavesækken op og det kan give den der svien og brænden.
Nogle producerer også mere mavesyre gennem hele forløbet pga hormoner....og det er ulideligt.
Du kan....købe noget syreneutralicerende på apoteket..så som Alminox.
og så lægge dig med en ekstra pude under hovede/hals så du ikek ligger fladt..eller understøtte hovedenden af sengen med nogle bøger, så du kommer til at ligge lidt højere med spiserør og hoved, så syren ikke løber opad.
Spis noget i form af grovkiks eller brød, inden du går i seng, så der er lidt til at absorbere syren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

Darling<3

Heza2410 skriver:

Jeg er gravid i 28. uge .. 

Super

Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være, beklager Håber du finder en løsning på det hele

Anmeld

7. juni 2011

Muffinmus

Jeg synes nu også det lyder som for meget mavesyre..det plejer tabletter fra købmanden eller apoteket at kunne afhjælpe lidt:-)

Ikke altid det tager det hele, men det tager en del af det ofte i hvert fald.

Og det er jo tit man får det tidligt i forløbet, så kunne sagtens være det er derfor.

Men ellers har jeg ikke så mange forslag, andet end at man tit har lidt bøvl med det ene og andet i en graviditet jo længere hen man kommer:-) Tænk sig alle de steder det kan gøære naller man aldrig havde skænket en tanke

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

SussieThyssen skriver:

Jeg tænker omgående mavesyre.
Nu kan jeg ikke se hvor langt du er henne..men normalt er det sådan, at når barnet begynder at trykke opad mod mavesækken, bliver afstanden fra mavesækken og til spiserøret mindre, så der kan løbe syre fra mavesækken op og det kan give den der svien og brænden.
Nogle producerer også mere mavesyre gennem hele forløbet pga hormoner....og det er ulideligt.
Du kan....købe noget syreneutralicerende på apoteket..så som Alminox.
og så lægge dig med en ekstra pude under hovede/hals så du ikek ligger fladt..eller understøtte hovedenden af sengen med nogle bøger, så du kommer til at ligge lidt højere med spiserør og hoved, så syren ikke løber opad.
Spis noget i form af grovkiks eller brød, inden du går i seng, så der er lidt til at absorbere syren.

Kærligst
Sussie

Tak for dit svar ..

jamen det prøver jeg ihverfald på, det du siger.. 

så må vi håbe på at det vil hjælpe  

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

Honey's Kone<3 skriver:

Super

Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være, beklager Håber du finder en løsning på det hele

alligevel tak for du deltog i tråden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.