Pierciner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

twinboys

Jepper jeg har i navlen og i tungen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

tascia

har haft en mikroskopisk perle i næsen i mange år, men gad ikke have den mere så tror ikke jeg har haft den i 4-5 år nu! ja så har jeg selvfølgelig huller i ørene, 3 i det ene og 2 i det andet, men bruger kun et i hver, synes faktisk ikke det er pænt med flere huller!!! men det var det jo i 90'erne :-)

alle andre steder er vist ikke lige mig

//Natascia

Anmeld

27. november 2008

Pia.

Har været i mine unge dage - i navnlen, men er det ikke mere...

Anmeld

27. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ikke mere, desværre.

Fik lavet i navlen da jeg var 17, men tog den ud efter jeg havde født min yngste... syntes ikke lige min mave var til en piercing mere. Men overvejer at få den lavet igen, da jeg faktisk synes det ser ret fedt ud.

Har også haft en tungepiercing, men tog den ud da jeg blev mor. Dengang mente jeg af en eller anden grund ikke at det passede sig at være piercet i tungen når man var mor.
Vil dog ikke få den lavet igen, ikke mindst fordi jeg ikke tør. Tror jeg er blevet lidt kylling på mine gamle dage...

Rikke

Anmeld

27. november 2008

H+S Skjolgborg.

ja i navlen 3 i hver øre bruger dog kun pt to af dem også har jeg i tungen.men taget den ud nu pga nye tænder og hved sku ikke lige om jeg vil have den i efter jeg får mine nye tænder den 8 dec... måske.måske ikke eller den kan måske ikke komme i så er det jo bare sådan..

Anmeld

2. december 2008

Becks

Maria9990 skriver:

Kan du godt have den ude i længere tid af gangen? :O
Jeg fik lavet en da jeg var 14 og den tog jeg ud på et tidspunkt i en uge, eller noget og der var hulle groet sammen, så måtte få lavet en ny :/

Knus fra Maria.

Ja det kan jeg sagtens... Det er ligesom hvis man har haft en ørering ude i lang tid, hvor det er groet sammen udvendig med ikke indvendig...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.