Pierciner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du piercet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.495 visninger
45 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Maria9990

Hej.
Nu har i været inde omkring tatoveringer, og dem var der jo mange af.
Så vil jeg lige høre om i også er piercet?

Hvis ja, hvor ?

Venlig hilsen Maria, som har en tungepiercing og har tidligere fået lavet i "hagen" (Under underlæben)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Astrid P

Hmmm... Har været! Hvad svarer man så?

Anmeld

25. november 2008

A.

ja det er jeg...tungepiercing,næse-,og ører selvfølgeligt
og ska lige lave en eller to mere når jeg får lidt tid og når jeg ta´mig sammen...

Anmeld

25. november 2008

Lise

Da jeg var 17 fik jeg en ring midt på underlæben. Som 20-årig fik jeg tungepiercing + en piercing under underlæben. Og så fik jeg da en ring i næsen som 16-årig og et hav af øreringe...

Men idag er de alle væk. Tungepiercingen holdt længst - den røg for 3-4 år siden, hvor den så havde siddet der ca 5 år.

Lise - med lukkede huller

Anmeld

25. november 2008

MorCamilla

Jeg har også....

I navlen... I øret (på det lille stykke der stikker ud midt i øret - ved ikke hvad det hedder) og så har jeg 2 huller for neden i hvert øre og et for oven i det ene øre... og i næsen.... Så har da vist et par stykker...

Anmeld

25. november 2008

ekzunz

Astrid P skriver:

Hmmm... Har været! Hvad svarer man så?

Den variant mangler jeg også.....

Anmeld

25. november 2008

Miamaja

NEJ ikke til mig selv men jeg har set nogle delikate nogle som var seje hos andre med pierciner synes jeg 'lidt men godt'

Anmeld

25. november 2008

Hedegaard

ja jeg har i tungen og i navlen og jeg skal ikk have flere nu er det slut med det, men tattos kan jeg ikk få nok af...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Jeg har valgt at udsmykke min krop med ar og strækmærker....fint, ikke...og meget naturligt...

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

Hedegaard skriver:

ja jeg har i tungen og i navlen og jeg skal ikk have flere nu er det slut med det, men tattos kan jeg ikk få nok af...

Jeg skal også have lavet en tatovering, men kan ikke finde ud af hvor det skal være.
Skal have lavet noget for Victoria, og har tænkt over det længe med hvad og hvor, men syntes ikke det er så nemt at finde ud af.

Og så skal den være lidt stor (Ikke vildt, men heller ikke lille)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.