Lokalbedøvelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Muffin_girl

LC skriver:

Jeg er blevet opereret i min ene ringefinger, under lokalbedøvelse. det var akut fordi jeg havde knust det yderste led, så det hele skulle lige sættes på plads.

Men du kan bare sige at du vil ligge så du kigger modsatte vej, det gjorde jeg og så intet... Mine forældre havde meget svært ved at overbevise mig om bagefter, at min finger ikke så normal ud, og at neglen var væk, så jeg ikke skulle forvente en pæn finger når jeg fik forbinderningerne af. Men havde ikke set det så var overbevist om at den var helt fin.

Nu ved jeg ikke hvor du skal stikkes med lokal bedøvelse, men jeg blev stukket i hånden, og har meget tynde fingre, så var ikke noget fedt/brusk at stikke i... Det gør desværre ked af at sige det rigtig rigtig meget ondt... Men kommer jo an på om de bedøver halvdelen af din arm også og så stikker lidt længere oppe. jeg blev stukket i håndfladen, lige der hvor min finger starter(hvis det giver mening)

Men det kommer også an på hvilken form for lokal bedøvelse du skal i, de har jo også sådan noget lokal bedøvende creme, som de kan smørre på, det virker også super godt. og hvis det er et meget lille område de skal røre ved, er det måske en mulighed.

Jeg håber ikke de skal stikke i min hånd jeg har ingen fedt på mine fingre eller håndryg. 

Han sagde idag til kontrol at det var med bedøvelse.. ! Han sagde der var 2 procent chance for at man bliver føelses løs .. Det gør mig meget nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Muffin_girl

Eva. skriver:

Det skal du slet ikke være...det er faktisk super fedt med det der afslappende man får...

Lyder da godt man bliver glad af det  

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

nettemor skriver:

hvis du kigger den anden vej er det ikke værre end at få rykket en tand ud. du kan jo ikke mærke. tror det er værst hvis man ser på det imens. tænk på at kvinder der får kejsersnit er lokalbedøvet imens  håber det kan berolige dig lidt.

Ja jeg håber sku ikke jeg skal have kejsersnit når den tid kommer.. Jeg hader sygehuse og nåle 

Anmeld

7. juni 2011

LC

sheila1989 skriver:

Jeg håber ikke de skal stikke i min hånd jeg har ingen fedt på mine fingre eller håndryg. 

Han sagde idag til kontrol at det var med bedøvelse.. ! Han sagde der var 2 procent chance for at man bliver føelses løs .. Det gør mig meget nervøs

Hvis det kan berolige dig, så tager det 1min hvor stikket gør mega ondt, og derefter mærker du ikke noget i din hånd.

Og der er jo flere måder at bedøve på. kan være du bare får creme på, så gør det slet ikke ondt.

Hvilken finger er det du skal opereres i?

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

LC skriver:

Hvis det kan berolige dig, så tager det 1min hvor stikket gør mega ondt, og derefter mærker du ikke noget i din hånd.

Og der er jo flere måder at bedøve på. kan være du bare får creme på, så gør det slet ikke ondt.

Hvilken finger er det du skal opereres i?

kun 1 min Wee.. Det er i min tommefinger spids.. 

Anmeld

7. juni 2011

LC

sheila1989 skriver:

kun 1 min Wee.. Det er i min tommefinger spids.. 

Tror det gør mindre ondt at blive stukket ved tomlen, end ved ringefingeren. Men har selvfølgelig ikke prøvet begge dele.

Håber din operation kommer til at gå godt

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

LC skriver:

Tror det gør mindre ondt at blive stukket ved tomlen, end ved ringefingeren. Men har selvfølgelig ikke prøvet begge dele.

Håber din operation kommer til at gå godt

Tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.