Lokalbedøvelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Muffin_girl

Jeg står i den situation at jeg skal operes i min finger da der sidder et glas skår fast, og skal lokalbedøves.. 

Nogen der har prøvet det ? Nogen der kender til gener i fødder/hænder efter operationen..

Er skide bange for operationen.. Og især nåle !!

HJÆLP MIG !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Aves.

Jeg er flere gange blevet opereret ved lokalbedøvelse, det tager bare lige lidt tid inden kroppen er helt vågen igen..men du har intet at frygte..

Anmeld

7. juni 2011

Nettemor

det er vel lidt det samme som når man bliver bedøvet hos tandlægen hvis du har prøvet det?

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

Eva. skriver:

Jeg er flere gange blevet opereret ved lokalbedøvelse, det tager bare lige lidt tid inden kroppen er helt vågen igen..men du har intet at frygte..

Jeg er bare bange for at jeg kan mærke det og se alt muligt ??

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

sheila1989 skriver:

Jeg er bare bange for at jeg kan mærke det og se alt muligt ??

Du vælger jo selv om du vil se...luk øjnene...hør om du må tage noget musik med du kan høre...og så får man jo lidt at slappe af på også.

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

nettemor skriver:

det er vel lidt det samme som når man bliver bedøvet hos tandlægen hvis du har prøvet det?

jamen har kun prøvet og få rykket en tand ud.. Her skal de operere i min finger .. 

Anmeld

7. juni 2011

Muffin_girl

Eva. skriver:

Du vælger jo selv om du vil se...luk øjnene...hør om du må tage noget musik med du kan høre...og så får man jo lidt at slappe af på også.

Okay godt du kan berolige mig.. Er så nervøs for det !Puhhaa.. 

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

sheila1989 skriver:

Okay godt du kan berolige mig.. Er så nervøs for det !Puhhaa.. 

Det skal du slet ikke være...det er faktisk super fedt med det der afslappende man får...

Anmeld

7. juni 2011

Nettemor

sheila1989 skriver:

jamen har kun prøvet og få rykket en tand ud.. Her skal de operere i min finger .. 

hvis du kigger den anden vej er det ikke værre end at få rykket en tand ud. du kan jo ikke mærke. tror det er værst hvis man ser på det imens. tænk på at kvinder der får kejsersnit er lokalbedøvet imens  håber det kan berolige dig lidt.

Anmeld

7. juni 2011

LC

Jeg er blevet opereret i min ene ringefinger, under lokalbedøvelse. det var akut fordi jeg havde knust det yderste led, så det hele skulle lige sættes på plads.

Men du kan bare sige at du vil ligge så du kigger modsatte vej, det gjorde jeg og så intet... Mine forældre havde meget svært ved at overbevise mig om bagefter, at min finger ikke så normal ud, og at neglen var væk, så jeg ikke skulle forvente en pæn finger når jeg fik forbinderningerne af. Men havde ikke set det så var overbevist om at den var helt fin.

Nu ved jeg ikke hvor du skal stikkes med lokal bedøvelse, men jeg blev stukket i hånden, og har meget tynde fingre, så var ikke noget fedt/brusk at stikke i... Det gør desværre ked af at sige det rigtig rigtig meget ondt... Men kommer jo an på om de bedøver halvdelen af din arm også og så stikker lidt længere oppe. jeg blev stukket i håndfladen, lige der hvor min finger starter(hvis det giver mening)

Men det kommer også an på hvilken form for lokal bedøvelse du skal i, de har jo også sådan noget lokal bedøvende creme, som de kan smørre på, det virker også super godt. og hvis det er et meget lille område de skal røre ved, er det måske en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.