oh skræk... skal dagblad, men også en smule stolt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Hihi, det er da bare for fedt... med mindre man faktisk skal op med kørekortet for at købe en øl

he he.. det har jeg så aldrig  prøvet..

Da jeg aldrig har købt eller smagt noget med alkohol i og heller ikke gået  på diskotek mm..

Måske derfor jeg stadig ser 'host' så ung ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mi

Det skal nok blive godt. Vores ugeavis havde også et lille stykke i om mig på et tidspunkt, fordi jeg var hjemmegående og havde startet en webshop. Det var en ok artikel og jeg hader ellers den slags opmærksomhed.

Anmeld

8. juni 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

he he.. det har jeg så aldrig  prøvet..

Da jeg aldrig har købt eller smagt noget med alkohol i og heller ikke gået  på diskotek mm..

Måske derfor jeg stadig ser 'host' så ung ud..

Klart klart, der den må ligge !!!!

Anmeld

8. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Mi skriver:

Det skal nok blive godt. Vores ugeavis havde også et lille stykke i om mig på et tidspunkt, fordi jeg var hjemmegående og havde startet en webshop. Det var en ok artikel og jeg hader ellers den slags opmærksomhed.

Sejt...

Ja hader det også bare...

Var idag på kursus og det blev holdt oppe på hovedkontor't.. Der blev jeg genkendt - igen... På trods af at det er 3 år siden vi havde en hel dag bare med optagelser - billeder af ting vi laver i hverdagen... Mange af billederne har de forstørret op og de hænger overalt deroppe.. Så da vi fik rundvisning kom det fra flere, ej det var dig der var med den dag.. Øh ja..

Anmeld

8. juni 2011

Mi

Mor til Frederic skriver:

Sejt...

Ja hader det også bare...

Var idag på kursus og det blev holdt oppe på hovedkontor't.. Der blev jeg genkendt - igen... På trods af at det er 3 år siden vi havde en hel dag bare med optagelser - billeder af ting vi laver i hverdagen... Mange af billederne har de forstørret op og de hænger overalt deroppe.. Så da vi fik rundvisning kom det fra flere, ej det var dig der var med den dag.. Øh ja..

Ja man skal tænke sig om inden man går ind i sådan noget, for man kommer jo lidt i søgelyset

Tænker også på dem som er med i programmer som luksusfælden og de unge mødre, de skal jo også kunne holde ud at programmet bliver genudsendt op til flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.