oh skræk... skal dagblad, men også en smule stolt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

mig der er så død genert...

Noget med at fredericia/vejle dagblad kører en serie hvor de finder mennesker med spændende og anderledes arbejde her i trekants området... 

Ham redaktions chef havde spurgt sine ansatte om de havde en ny en i ærmet og så kom det fra en rapoter; 

Jeg har en... Kørte sidste dag istykker og ringed til dansk autohjælp i fredericia og de ville sende en med det samme. Lastbilen kom og ud af førehus stod en ung og smuk pige i 20'erne ud - utrolig smilende og vidste hvad hun havde med at gøre. Tror vi skal prøve om hun ikke vil være med...

De kontakted stationen, som syntes det er en kanon ide og ringed til mig... 

Skulle så ringe til ham redaktions chef... Nåed kun at sige mit navn og han sagde; du behøver ikke sige mere, jeg ved hvem du er og det vil glæde os om du vil være med og mødes med os på torsdag?

Vi snakked kort om arbejde - familie liv - fordomme mm. Og til slut sagde han; glæder mig til torsdag, til at snakke mere omkring dit arbejde og liv 

Er peder spændt, men også nervøs... 

Men er hverken smuk eller i start af 20'erne... Gammel kone - over 30 år - gift på 8. år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

roenlund

Det er da spændende...

og det kan jo være at det åbner op for at andre kunne vælge job som ligger lidt udenfor det der er det gængse...

Anmeld

7. juni 2011

Skouboe

Det klarer du da som en mis - du er jo sej

Og rødstrømpen i mig sidder også og hepper!

Anmeld

7. juni 2011

roenlund skriver:

Det er da spændende...

og det kan jo være at det åbner op for at andre kunne vælge job som ligger lidt udenfor det der er det gængse...

ja vi er ikke mange piger...

Så man kan kalde os de få rå...

Er den første pige de valgte at ansætte ude på vores station og den er ved at nærme sig de 30 år... 

Ud over at snakke, tage billeder af lastbil og mig, vil de også gerne se mig lave et eller andet der omhandler autoredning...

Har også prøvet det for 3 år siden, hvor vi havde en hel dag med optagelse og forskellige opgaver. Hvor hovedkontor't var nede og filme og tage billeder. 

Så er skam også at finde forskellige steder på dah.dk's hjemmeside..

Anmeld

7. juni 2011

Skouboe skriver:

Det klarer du da som en mis - du er jo sej

Og rødstrømpen i mig sidder også og hepper!

det håber jeg... 

Det giver også god reklame i vores område, men også at man 'suk' bliver genkendt... 

Anmeld

7. juni 2011

roenlund

Mor til Frederic skriver:

ja vi er ikke mange piger...

Så man kan kalde os de få rå...

Er den første pige de valgte at ansætte ude på vores station og den er ved at nærme sig de 30 år... 

Ud over at snakke, tage billeder af lastbil og mig, vil de også gerne se mig lave et eller andet der omhandler autoredning...

Har også prøvet det for 3 år siden, hvor vi havde en hel dag med optagelse og forskellige opgaver. Hvor hovedkontor't var nede og filme og tage billeder. 

Så er skam også at finde forskellige steder på dah.dk's hjemmeside..

så kunne jeg jo ikke lade være at gå ind på hjemmesiden og lure, men kan sørme ikke finde dig 

Anmeld

7. juni 2011

roenlund skriver:

så kunne jeg jo ikke lade være at gå ind på hjemmesiden og lure, men kan sørme ikke finde dig 

kan se de har lavet siden om, igen...

her er vores station - en del lastbiler er udskiftet efter det billed blev taget..

vores toyota og en fra film holdet's bil...

den gamle chef's kone og bil, der skal 'have' benzin...

det er da rigtigt, har heller ikke lige kunnet finde mig endnu.. har ellers flagret rundt ude på forsiden og hist og pist... 

Anmeld

7. juni 2011

2babygirls

mig der er så død genert...

Noget med at fredericia/vejle dagblad kører en serie hvor de finder mennesker med spændende og anderledes arbejde her i trekants området... 

Ham redaktions chef havde spurgt sine ansatte om de havde en ny en i ærmet og så kom det fra en rapoter; 

Jeg har en... Kørte sidste dag istykker og ringed til dansk autohjælp i fredericia og de ville sende en med det samme. Lastbilen kom og ud af førehus stod en ung og smuk pige i 20'erne ud - utrolig smilende og vidste hvad hun havde med at gøre. Tror vi skal prøve om hun ikke vil være med...

De kontakted stationen, som syntes det er en kanon ide og ringed til mig... 

Skulle så ringe til ham redaktions chef... Nåed kun at sige mit navn og han sagde; du behøver ikke sige mere, jeg ved hvem du er og det vil glæde os om du vil være med og mødes med os på torsdag?

Vi snakked kort om arbejde - familie liv - fordomme mm. Og til slut sagde han; glæder mig til torsdag, til at snakke mere omkring dit arbejde og liv 

Er peder spændt, men også nervøs... 

Men er hverken smuk eller i start af 20'erne... Gammel kone - over 30 år - gift på 8. år..

HA HA, feeeeedt !!!! få det lige på skrift, den udtalelse, og så ram den ind
Du må lige linke når du er blevet berømt !!!
Har i mine unge dage (host for 5 år siden) være model for FOA på deres reklame på bus skure og busser...

Anmeld

7. juni 2011

Tina&Martin skriver:

HA HA, feeeeedt !!!! få det lige på skrift, den udtalelse, og så ram den ind
Du må lige linke når du er blevet berømt !!!
Har i mine unge dage (host for 5 år siden) være model for FOA på deres reklame på bus skure og busser...

tror nok det skal blive en sjov historie...

og blive sjovt at se deres ansigt når jeg fremlægger hvor gammel jeg egentlig er.. Men de er ikke de første der gør mig yngre..

Det skal jeg nok...

Anmeld

7. juni 2011

2babygirls

tror nok det skal blive en sjov historie...

og blive sjovt at se deres ansigt når jeg fremlægger hvor gammel jeg egentlig er.. Men de er ikke de første der gør mig yngre..

Det skal jeg nok...

Hihi, det er da bare for fedt... med mindre man faktisk skal op med kørekortet for at købe en øl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.