Dårlig læge!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

så find en anden læge.... det står dig alod frit for jo...

Min egen læge har alt optaget i denne uge - så derfor fik jeg hende!..Jeg er fuld tilfreds med min egen læge - han var en af de tre læger der "opfandt" livmoderhalskræft vaccinen.. Så ham er jeg rigtig glad for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Præcis!!

Men hvis det her kan få nogen til at skifte læge, så bliver da svært at finde en, som lever op til standarderne

Min egen læge har alt optaget i denne uge - så derfor fik jeg hende!..Jeg er fuld tilfreds med min egen læge - han var en af de tre læger der "opfandt" livmoderhalskræft vaccinen.. Så ham er jeg rigtig glad for..

Anmeld

7. juni 2011

tazz

Anonym skriver:

Så er der jo ingen problemer? At kalde hende en dårlig læge synes jeg er en tand hårdt, hun har trods alt taget dig alvoligt og gjort noget for, at finde ud af hvorfor du er skidt tilpas

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Så er der jo ingen problemer? At kalde hende en dårlig læge synes jeg er en tand hårdt, hun har trods alt taget dig alvoligt og gjort noget for, at finde ud af hvorfor du er skidt tilpas

Hun lyttede ikke til mig.. I 99% af tilfælle ved mavesår er blod i opkast og afføring - da jeg fortæller hende at da jeg var 16år led jeg af bulimi, og hun siger der ingen sammenhæng er?.. Hmm - jeg kaster op når jeg har spist - og dette tror jeg psykisk efter jeg har født.. Vil gerne have maven væk - og have vægten fra 56kg ned på de 50 igen - jeg snakkede om henvisning til psykolog - hun snakker mavesår.. Ja måske er jeg bare sart.. Sorry - hun var en fantastisk læge

Anmeld

7. juni 2011

Sir William

Først, du bliver ikke bare praktiserende læge. Der skal du være uddannet som speciallæge før du kan blive praktiserende læge.

Så hun har nok været ganske erfaren.

Angående kikkertundersøgelse af maven, så har jeg prøvet det. Kan ikke berolige dig med, at det er så ligetil og uden gener.

Der findes dog to måder de kan gøre det på, enten rektalt eller oralt, men da det er maven de er interesseret i, så bliver det nok oralt.

Blev selv præsenteret for, at de ville føre kikkereten ned gennem min næse og ned i maven. Det skulle være den mest blide version. Forestil dig "Total Recal" med Arnold, hvor han prøver at trække en kugle ud gennem næsen. Sådan føltes det, dog uden den samme succes. Min næse var for snæver.

Så var det ind gennem munden, det var her det blev ubehageligt. Erindrer ikke nogen reel bedøvelse  (det var kun ved næse forsøget) og så blev den ført ned gennem svælget, de kørte den op og ned et par gange. Lå med tåre i øjnene og kvælningsfornemmelse/opkast fornemmelse, det var ganske ubehageligt mest fordi kikkerten gnider sig op ad ens drøbel.

Anmeld

7. juni 2011

tazz

Anonym skriver:

Hun lyttede ikke til mig.. I 99% af tilfælle ved mavesår er blod i opkast og afføring - da jeg fortæller hende at da jeg var 16år led jeg af bulimi, og hun siger der ingen sammenhæng er?.. Hmm - jeg kaster op når jeg har spist - og dette tror jeg psykisk efter jeg har født.. Vil gerne have maven væk - og have vægten fra 56kg ned på de 50 igen - jeg snakkede om henvisning til psykolog - hun snakker mavesår.. Ja måske er jeg bare sart.. Sorry - hun var en fantastisk læge

Men det er jo ikke det du har skrevet til os her. Vi må tage udgangspunkt i hvad du skriver - og udfra det er der godt nok ikke mange fingre at sætte på hendes undersøgelse af dig. Så når du kommer med den halve historie, er der ingen grund til at blive småsarkastisk når vi ikke blindt går med dig i din forargelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.