Først, du bliver ikke bare praktiserende læge. Der skal du være uddannet som speciallæge før du kan blive praktiserende læge.
Så hun har nok været ganske erfaren.
Angående kikkertundersøgelse af maven, så har jeg prøvet det. Kan ikke berolige dig med, at det er så ligetil og uden gener.
Der findes dog to måder de kan gøre det på, enten rektalt eller oralt, men da det er maven de er interesseret i, så bliver det nok oralt.
Blev selv præsenteret for, at de ville føre kikkereten ned gennem min næse og ned i maven. Det skulle være den mest blide version. Forestil dig "Total Recal" med Arnold, hvor han prøver at trække en kugle ud gennem næsen. Sådan føltes det, dog uden den samme succes. Min næse var for snæver.
Så var det ind gennem munden, det var her det blev ubehageligt. Erindrer ikke nogen reel bedøvelse (det var kun ved næse forsøget) og så blev den ført ned gennem svælget, de kørte den op og ned et par gange. Lå med tåre i øjnene og kvælningsfornemmelse/opkast fornemmelse, det var ganske ubehageligt mest fordi kikkerten gnider sig op ad ens drøbel.
Anmeld