OMFG!!!!Jeg har været til lægen idag, fordi jeg har kastet op i næsten 14 dage, fra 2 til 5 gange om dagen, og tænker jeg på mad bliver jeg dårlig!..Jeg kommer ind til hende her Solaima (kender ikke hendes navn, og ærligt - så er jeg ligeglad!)Jeg kommer ind og jeg bliver sat ned på en stol.. Hun lytter på mine lunger, så hårdt jeg tror jeg har fået trykket et par ribben (overdrivelse), hun tager en bakterie prøve i min finger - så hårdt at jeg bløder resten af besøgstiden og derefter tre blod prøvet i armen - hun sætter den ikke rigtigt første gang og vælger INDE i min arm at rykke den rundt, blodet "væltede" ud af min arm!Mens vi sidder og snakker popper et messenger vindue op - satme om hun ikke sætter sig til at svare!!!!!! Hendes konklusion: Kom tilbage torsdag, der er svar på blodprøve og hun ville derefter sende mig på sygehuset til en kikkertundersøgelse af maven fordi hun tror det er mavesår - som hun lige hver slået op i sin uddannelsesbog!!..HMPF!!!Btw: Andre det har prøvet sådan en kikkertundersøgelse? Hvordan er det? Hvordan foregår det?Knus
Anmeld