Hvad betyder din mobil for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hej jeg kom til at tænke på, hvad min mobil egentlig betyder for mig.

Jeg hår fået en smartphone for et par måneder siden og ihh... Sikke dog et stykke legetøj. Har alverdens app's og widgets, som jeg virkelig nyder at rode rundt med.

Dog fylder den ikke mere end den gamle mobil, nok nærmest mindre, da det ikke er en sms-mobil, synes jeg. Men kalendere, påmindelser osv osv...

Love it...........

Hvad betyder den for jer? Får I brugt det, den kan sådan en smartphone?

Jeg må sige, jeg er noget skeptisk med det GPS halløj. Jeg vil bare ikke have, folk kan læse på facebook, at nu er jeg ikke hjemme osv...

Jeg har en Nokia klaptelefon og er glad for den.
Gider ikke alt det fanci'e dillerdaller.
Iøvrigt kan jeg heller ikke se det..alt hvad der er på dem er for småt.
Min mobil er vigtig, ja. Men kun som et værktøj til at ringe fram , sende og modtage sms'er og en enkelt mms i ny og næ.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

nvm

twinboys skriver:

Den betyder alt... øøøhhh næsten alt

også kun næsten alt her

Anmeld

7. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Kloster skriver:

Jeg hår fået en smartphone for et par måneder siden og ihh... Sikke dog et stykke legetøj. Har alverdens app's og widgets, som jeg virkelig nyder at rode rundt med.

Dog fylder den ikke mere end den gamle mobil, nok nærmest mindre, da det ikke er en sms-mobil, synes jeg. Men kalendere, påmindelser osv osv...

Love it...........

Jeg må sige, jeg er noget skeptisk med det GPS halløj. Jeg vil bare ikke have, folk kan læse på facebook, at nu er jeg ikke hjemme osv...

Primært er det min kalender - som er et meget vigtigt redskab for mig, da jeg er vikar Og det er også den jeg modtager mine vagter på, så jeg har den med mig hele tiden. Men ellers betyder den ikke en disse.

Anmeld

7. juni 2011

Fenja09

Min mobil betyder at jeg kan få kontakt med folk, har ikke fastnet telefon - er lidt ligeglad med hvilken mobil jeg har, bare den kan ringe ud og ind, samt sende sms´er. Tror faktisk ikke engang den er opsat til mms

Kan ikke længere finde ud af alt det seneste nye inden for mobiltelefoni, og har egentlig ikke brug for at kunne alverdens ting på den. Har min pc hjemme og kan skrive på den - derfor finder jeg det ikke nødvendigt at kunne gå på nettet over mobilen, selvom jeg godt tror at min mobil kan det, hvis den sættes op til det eller hvad man nu gør hehe

/Fenja

Anmeld

7. juni 2011

morethanperfect

Kloster skriver:

Love it...........

Hehe ..

Har faktisk lige fået skæld ud over jeg aldrig tager min mobil

Den betyder ik rigtig noget .. Ik så meget som førhen ..

Har den faktisk sjældent med mig når jeg er sammen med min kæreste da de folk der vil ha fat i mig ofte ringer til ham for at få fat på mig ... Hehe ..

Anmeld

7. juni 2011

Lisbeth85

Jeg har ikke en smartphone, og får heller ikke en før kameraet er SUPER godt. Har en sony ericsson med 8 megapixel kamera, så jeg altid kan fange gode billeder og optage film af min charmetrold. Det betyder meget for mig, at den kan tage gode billeder. Derudover bruger jeg den kun til at sende sms'er fra eller ringe. Alle de der apps etc. kan dem med smartphone holde for sig selv

Desuden har jeg læst side op og side ned omkring hvor usundt det er for dem, som ikke kan styrre deres forbrug... det løber af med mange, når der kommer net på mobilos

Anmeld

7. juni 2011

Isabella_mor

den betyder ikke det vilde for mig.. jeg bruger den engang imellem og hvis den ikke virker (som lige pt!!! pga lorteabonement) så kan der gå flere dage før jeg får den til at virke.. og den kan sagtens ligge og samle støv et par dage... 

jeg bruger min computer mere end min mobil...

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Jeg er rigtig glad for min HTC Incredible S.... 

Jeg bruger den til sms, dog ikke så meget, et par stykker om dagen... 

Bruger den tilgengæld rigtig meget på Facebook og Marked hvor jeg henter apps... 

Og som vækkeur... 

Bliver selvfølgelig også brugt til at tage masser af billeder, da kameraet er ret godt, og filme... 

Anmeld

7. juni 2011

9510

Hvis jeg ikke havde min fon kom jeg ikke op om morgenen

Nej jeg er glad for min mobil, sony ericsson x10 (den store model), har den altid inden for rækkevidde, er den ikke med mig er jeg ved at gå i panik

bruger den til alt, kalenderen, vækkeuret, sms, mms, tage billeder af ungerne, til at gå på nettet....

kan ikke undvære den

Anmeld

7. juni 2011

Thalia

Min telefon (som lige nu er en HTC Legend) er groft sagt en mild udgave af min arbejds PC. Jeg tager kun computeren med hjem fra arbejde hvis jeg har større ting jeg skal skrive eller forholde mig til.

Alt det almindelige kan jeg klare via telefonen.

Så den er pænt vigtig for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.