Hvad betyder din mobil for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Kloster

Hej jeg kom til at tænke på, hvad min mobil egentlig betyder for mig.

Jeg hår fået en smartphone for et par måneder siden og ihh... Sikke dog et stykke legetøj. Har alverdens app's og widgets, som jeg virkelig nyder at rode rundt med.

Dog fylder den ikke mere end den gamle mobil, nok nærmest mindre, da det ikke er en sms-mobil, synes jeg. Men kalendere, påmindelser osv osv...

Love it...........

Hvad betyder den for jer? Får I brugt det, den kan sådan en smartphone?

Jeg må sige, jeg er noget skeptisk med det GPS halløj. Jeg vil bare ikke have, folk kan læse på facebook, at nu er jeg ikke hjemme osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Aves.

Tja...et behov der blev skabt som ikke var der.....jeg kunne godt undvære den, nægter simpelthen at være afhængig af sådan noget....jeg har aldrig lyd på min mobil og tit lader jeg den være når jeg kører...synes egentlig det kan virke hæmmende med sådan en.

Så hvad den betyder...intet.

Anmeld

7. juni 2011

lykkekevin

nu har jeg ikke sådan en men en nokia x3

og for mig er det kontakt til omverden tror jeg ville føle mig lukket ind hvis jeg ikke havde den mange af min venner bor ikke i samme by som mig så kan ikke bare lige se dem

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Mäes <3

Jeg købte mig en iPhone 4 i Marts, og nu kan jeg VIRKELIG ikke leve uden den..

Jeg har alt muligt lækkert på den, UHHA  Den er med mig, når jeg er på toilettet, når jeg sidder i kø på lægehuset eller apoteket osv.

F.eks. i dag - der er TELENOR´s net neder her i MIDTJYLLAND, og jeg er uden mobil.. Og det er skide irriterende, hverken at jeg kan ringe ud eller modtage NOGET SOM HELST!!

Men må indrømme, at jeg ALDRIG kommer til bage til en almindelig telefon

Anmeld

7. juni 2011

Darling<3

Min telefon betyder at jeg kan snakke med min familie og veninder i Jylland Så den betyder ca alt

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Jeg bruger faktisk min mobil ekstremt sjældent i løbet af dagen!

Af typiske mobilfunktioner bruger jeg den typiske kun til at skrive beskeder, som er "beskeder". Altså ikke snik-snak. Mere sådan noget til min kæreste om hvad han skal handle ind, eller hvis jeg lige skal give nogen i familien eller studiet besked om et eller andet. Ringer kun sammen med min mor for at hyggesludre, ellers er det også typisk for at overbringe en besked.

Ellers bruger jeg den til to ting:

Tetris! Haha. Jeg er afhængig af det skidt Love it

Surfe! Mest når jeg lige er vågnet om morgenen eller gået i seng, og jeg gerne lige vil checke baby/facebook, men ikke lige gider starte computeren

Men jeg bruger den generelt ikke ret meget  Vil faktisk sige, at jeg bruger den til tetris 80% af tiden 

Anmeld

7. juni 2011

Hvem?

Kloster skriver:

Jeg hår fået en smartphone for et par måneder siden og ihh... Sikke dog et stykke legetøj. Har alverdens app's og widgets, som jeg virkelig nyder at rode rundt med.

Dog fylder den ikke mere end den gamle mobil, nok nærmest mindre, da det ikke er en sms-mobil, synes jeg. Men kalendere, påmindelser osv osv...

Love it...........

Jeg må sige, jeg er noget skeptisk med det GPS halløj. Jeg vil bare ikke have, folk kan læse på facebook, at nu er jeg ikke hjemme osv...

Absolut intet, jeg glemmer den konstant og har altid ubesvaret opkald eller mangler at læse SMS'er, det er en gammel en fra før krigen, sku man tro, men den kan stadig ringe og skrive og det er helt fint til mig

Anmeld

7. juni 2011

twinboys

Den betyder alt... øøøhhh næsten alt

Anmeld

7. juni 2011

Millesmammi

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg købte mig en iPhone 4 i Marts, og nu kan jeg VIRKELIG ikke leve uden den..

Jeg har alt muligt lækkert på den, UHHA  Den er med mig, når jeg er på toilettet, når jeg sidder i kø på lægehuset eller apoteket osv.

F.eks. i dag - der er TELENOR´s net neder her i MIDTJYLLAND, og jeg er uden mobil.. Og det er skide irriterende, hverken at jeg kan ringe ud eller modtage NOGET SOM HELST!!

Men må indrømme, at jeg ALDRIG kommer til bage til en almindelig telefon

den hopper jeg lige med på!

- har aldrig rigtig gået op i hvad for en telefon jeg havde, den skulle egentlig bare kunne skrive og ringe. men efter jeg fik min iphone, kan jeg altså ikke leve uden! elsker den <3

Anmeld

7. juni 2011

L.J.L

Kloster skriver:

Love it...........

Før jeg fik min Iphone, betød min telefon ikke noget, andet end at det var den man kunne komme i kontakt med mig på, som oftest. Jeg har aldrig gået op i mobiltelefoner, og er nok en af dem der fik mobiltlf senere end alle andre

Jeg havde den altid på lydløs og min tlfregning var under 100,- om mdr.

Men så kom Iphonen, og nu er jeg hooked! Nu kan jeg ikke gå i kiosken uden min telefon. Ikke fordi jeg ringer så meget mere på den end jeg gjorde tidligere, men den kan jo alt muligt! Tjekke vejret, spil, internet, gps, alt! Jeg elsker den telefon, min mand siger jeg ikke er den samme efter jeg har fået den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.