Er det et godt gennemsnit?? (karakter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

Kloster skriver:

Hmm... Forstår jeg ikke lige...
Vil du forklare dig??

Jamen, hvis du troede du fik 4 så er 7 jo super, men havde du regnet med 10, så er det jo skidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Kloster

Eva skriver:

Jamen, hvis du troede du fik 4 så er 7 jo super, men havde du regnet med 10, så er det jo skidt....

Nåhh... Dahhh...Fuck jeg må være blond... Ha ha...

Ja du har fuldstændig ret.
Jeg går efter et klokkerent 10 tal. Det ved man hvad er... Pånær imedicinog naturfag

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Kloster skriver:

Nåhh... Dahhh...Fuck jeg må være blond... Ha ha...

Ja du har fuldstændig ret.
Jeg går efter et klokkerent 10 tal. Det ved man hvad er... Pånær imedicinog naturfag

Ja, tænkte det nok...du er som mig...kæmpe krav og intet er godt nok...hvorfor mon du er træt hele tiden...søde kvinde, vi skal passe på os selv...

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

12 gives for den fremragende præstation
10 gives for den fortrinlige præstation
7 gives for den gode præstation
4 gives for den jævne præstation0
2 gives for den tilstrækkelige præstation
00 gives for den utilstrækkelige præstation
-3 gives for den ringe præstation

Så ja, det gives for den gode præstation

Men jeg kan jo ikke sige om lige netop du er tilfreds med det, eller du havde forventet mere af dig selv og mener du kunne havde gjort bedre.

Knus Maria - som syntes det er flot, men som selv kan blive skuffet over et 7-tal.

Anmeld

25. november 2008

Kloster

Eva skriver:

Ja, tænkte det nok...du er som mig...kæmpe krav og intet er godt nok...hvorfor mon du er træt hele tiden...søde kvinde, vi skal passe på os selv...

Ja nemlig...Kæmpe krav...
Får det at vide gang på gang. Både i skolen og til mine samtaler og udtalelser i allemine praktikker på begge mine uddannelser. Sågar af min skønne svigermor.
Men kan simpelthen ikke gøre for det

Jeg glæder mig så meget til at blive færdig til feb.
Færdig med at være elev og skal vise, jeg er god nok. Færdig med alle de lektier og færdig med at være så krævende overfor mig selv... Bare arbejde helt alm...

Anmeld

25. november 2008

Kloster

Maria9990 skriver:

12 gives for den fremragende præstation
10 gives for den fortrinlige præstation
7 gives for den gode præstation
4 gives for den jævne præstation0
2 gives for den tilstrækkelige præstation
00 gives for den utilstrækkelige præstation
-3 gives for den ringe præstation

Så ja, det gives for den gode præstation

Men jeg kan jo ikke sige om lige netop du er tilfreds med det, eller du havde forventet mere af dig selv og mener du kunne havde gjort bedre.

Knus Maria - som syntes det er flot, men som selv kan blive skuffet over et 7-tal.

Ja ihh hvor jeg hader det 7 tal. Ser bare så forkert ud...
Men vi hænger nok bare fast i den gamle skala...

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

Ja, ´nu er et syvtal jo egentligt flot.
Men det ser altså bare lidt trælst ud :/

Så jeg vælger at undgå syvtallet og får 10 og 12 i stedet for Haha. (Som om, skal snart begynde i skole igen efter et års barsel, så der bliver nok også et par 7-taller )

Anmeld

25. november 2008

Kloster

Maria9990 skriver:

Ja, ´nu er et syvtal jo egentligt flot.
Men det ser altså bare lidt trælst ud :/

Så jeg vælger at undgå syvtallet og får 10 og 12 i stedet for Haha. (Som om, skal snart begynde i skole igen efter et års barsel, så der bliver nok også et par 7-taller )

Fikogså ret mange 10og 11-taller på hjælper uddannelsen. Og da også lige 12 til eksamen i dansk på assistent uddannelsen.
SÅÅÅ fed en fornemmelse.
Har ellers altid været en elev med karaktere under middel i folkeskolen og på handelsskolen i sin tid...

Nok også derfor jeg vil kæmpe sådan nu..

Anmeld

25. november 2008

Maria9990

Mine karaktere i folkesolen var heller ikke noget at råbe hurra af.
Men på handelsskolen sidste år, og der så det helt anderledes ud med en masse 10-taller et par 12- taller og så et 7 og et 4 tal

Så kommer man automatisk til at forvente mere af sig selv, når man har fået bevist at man jo egentligt godt kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.