For noget tid siden, fik jeg standpunktskaraktere på min sosu-assistent uddannelse. Det var efter den nye skala og jeg var lidt skuffet

Er en karakter-racer, så jeg synes, jeg havde knoklet mere, end mine karaktere gav udtryk for.
Jeg har så gået og tygget lidt på dem og har regnet mit gennemsnit ud.
Jeg har et gennemsnit på 7,2... Hader de nye skide 7-taller, men var så af nysgerrighed inde på
www.ug.dk og se hvad afgangskrav der var karakter-mæssigt. Fik så lige et andet syn, for det ser ud til, mit gennemsnit er rimelig fint... Ell hvad

Mine karaktere er helt egoistiske. For i mit fag er de tal bare INTET værd. Men jeg har brug for at vide, hvad jeg kan præstere og jeg har brug for at få nogle høje karaktere, da de åbner dørerne til andre uddannelser. Hvis jeg engang får tid, lyst, energi og penge til at læse videre engang.
Har forresten lige fået at vide, hvad jeg skal op i til eksamen i uge 2... Det er pædagogik med psykologi. Alt er bedre at komme op i end medicin, men tror, jeg får min sag for her

Ville bare lige dele det med jer.. Ved jeg er ret passiv herinde. Menlæser tit med. Magter bare slet ikke at få så meget skrevet. Har så mange lektier og tusinde andre ting hele tiden. Meni aften ser manden fodbold og jeg er godt med i lektierne lige pt

Kloster
Anmeld