Lunae skriver:
Hej piger!
Som nogle af jer nok har læst, har jeg overvejet at droppe pædagoguddannelsen til fordel for enten lærer eller socialrådgiveruddannelsen! Jeg kan bare ikke træffe den endelige beslutning
Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilke Jobs i har? Arbejder i indenfor børn og unge, socialt udsætte eller udviklingshæmmede?
Fortæl fortæl!!
Dig og din tvivl....jeg vil sige FORTSÆT, jeg har været i tvivl hele vejen og alligevel er jeg overhoved ikke i tvivl om at mit hjerte og måde at tænke på tager afsæt i det pædagogiske og dette fag.
Jeg har dog søgt ind på en anden udd. men jeg vil rigtig gerne noget familierådgiver men det kræver lige lidt erhvervserfaring..
Min søster og min veninde der er færdig samme dag som jeg, de skal læse videre, psykologi og filosfi inde på dpu, hedder det ikke det?
min mor er på et børne og ungdomscenter, det er en døgninstitution for børn der kommer direkte hjemmefra og så er der forældre ressource undersøgelser hvor forældre bor med barn eller børn. Rigtig spædnende job, tror jeg.
Der er jo virkelig mange mange muligheder....ikke mindst til at bygge på...også større end som folkeskolelærer og socialrådgiver, de er låst lidt mere i et mere snævert fagområde, som jeg ser det.
Anmeld