Dba... :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

twinny

hey tøser...

Hvis jeg giver mit konto og reg nummer inde til en, kan de så på nogen måde husle mig ved at tage mine penge?

Der er en køber som virker lidt mystisk.. Men vil overfører penge med det samme...  Hun byder nemlig godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

hey tøser...

Hvis jeg giver mit konto og reg nummer inde til en, kan de så på nogen måde husle mig ved at tage mine penge?

Der er en køber som virker lidt mystisk.. Men vil overfører penge med det samme...  Hun byder nemlig godt..

Nej, det er kun dit kortnummer + det der 3-cifrede tal der står bagpå de kan bruge til noget  

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Nej, det er kun dit kortnummer + det der 3-cifrede tal der står bagpå de kan bruge til noget  

Perfekt.. Min kæreste ville nemlig ikk... Men altså hvis der ikk kan ske noget, så kan man altid prøve og se om der står penge..

Anmeld

6. juni 2011

1000Ben

Hej, 

Det eneste køber kan bruge konto og reg. nr til, er at melde dig til pps - det kræver hun har adgang til et pps system (hvilket meget få mennesker har) Så det er bestemt de ufarlige oplysninger du skal give hende. Du må aldrig give kortnummer, udløbsdato og sikkerhedstal (3 tal bag på kortet). 

Så hvis hun byder så godt, er det da bare at sørge for at hun køber med det samme )

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Stefanie8 skriver:

Hej, 

Det eneste køber kan bruge konto og reg. nr til, er at melde dig til pps - det kræver hun har adgang til et pps system (hvilket meget få mennesker har) Så det er bestemt de ufarlige oplysninger du skal give hende. Du må aldrig give kortnummer, udløbsdato og sikkerhedstal (3 tal bag på kortet). 

Så hvis hun byder så godt, er det da bare at sørge for at hun køber med det samme )

jaah det var det jeg tænkte.. Men det lyder total underligt, hun vil have vi skal sende det til Afrika til hendes datter... Men hvis hun overfører først så fint...

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Baby-støv skriver:

jaah det var det jeg tænkte.. Men det lyder total underligt, hun vil have vi skal sende det til Afrika til hendes datter... Men hvis hun overfører først så fint...

Det samme har vi lige været udsat for! Min kæreste siger det er svindel... Her var det bare en mand, som ville have vi sendte det til Afrika til hans datter. Men han gav ham da konto og reg nr, men en halv dag senere ( i dag ) var han slettet som bruger derinde, vist nok anmeldt...

Anmeld

6. juni 2011

An&Jo

Baby-støv skriver:

ikke for at lyde pessimistisk, men tror faktisk at der bliver advaret omkring disse mennesker..

Hvad er det du er ved at sælge??

Anmeld

6. juni 2011

twinny

An&Jo skriver:

ikke for at lyde pessimistisk, men tror faktisk at der bliver advaret omkring disse mennesker..

Hvad er det du er ved at sælge??

Jamen hvis de ikk kan tage mine penge? Så kan man vel godt prøve...

Anmeld

6. juni 2011

twinny

Bondepigen skriver:

Det samme har vi lige været udsat for! Min kæreste siger det er svindel... Her var det bare en mand, som ville have vi sendte det til Afrika til hans datter. Men han gav ham da konto og reg nr, men en halv dag senere ( i dag ) var han slettet som bruger derinde, vist nok anmeldt...

Jaah vi regner også med det er svindel. Men hvis de ikk kan tage mine penge. skader det vel ikk a prøve

Anmeld

6. juni 2011

An&Jo

Baby-støv skriver:

Jamen hvis de ikk kan tage mine penge? Så kan man vel godt prøve...

jeg ville ikke turde..

sådanne mennesker kan finde ud af en masse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.