billedspam - tordenvejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

ano14316

det er nu så mørk at mit webcam ikke kan fange lynet.. 

men disse billeder er taget med 8 sek. mellemrum.. ret vildt så meget der lyser op.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Pia.

Camillas-photography skriver:

ja hyggelig lille by... flyttede fra amager og startede i 8. klasse i Havdrup.. KULTUR chock...  siger jeg bare.. hehe

dem jeg gik sammen med gil MEGET op i sport og uddannelse... og druk ved bålpladsen selvf... men der er jo også rødderne... har oplevet mange ubehagelige ting der også... så lige meget hvor man bor skal man holde skarpt øje med hvem ens børn begynder at mængle sig med...  

Ja selvfølgelig - der er rødder alle steder bestemt også I lille Havdrup Men ellers er jeg glad for at bo her...

Anmeld

6. juni 2011

eElak

Der kom lige et kæmpe sidelæns lyn så jeg kunne se det (og et imens jeg skrev nu).. Men mit fine kamera har ingen blitz, så kan desværre ikke fange det... 

Anmeld

6. juni 2011

ano14316

KaLee skriver:

Der kom lige et kæmpe sidelæns lyn så jeg kunne se det (og et imens jeg skrev nu).. Men mit fine kamera har ingen blitz, så kan desværre ikke fange det... 

jeg ville da bestemt heller ikke råde dig til at bruge blitz.. 

Anmeld

6. juni 2011

eElak

ano14316 skriver:

jeg ville da bestemt heller ikke råde dig til at bruge blitz.. 

He he... billederne bliver bare sløret hvis jeg prøver.. men det er også begrænset hvor intensivt vejret er her... det er bare sort med få lyn imellem... det bevæger sig vidst sydover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.