billedspam - tordenvejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Vi har kun haft regn herude... 

her har det bullert 2 gange og så noget regn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

her har det bullert 2 gange og så noget regn..

Okey... Det kommer til os snart så.. Eller slet ikke... 

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Jeg synes det ser så flot ud sådan noget

Vi har hverken haft lyn eller torden her, men imorges omkring kl. 5-5.30 øsede det så kraftigt ned, at man kunne blive pjask-våd på mindre end et sekund.

På trods af at jeg synes det er flot, når det lyner, holder jeg mig nu indendøre mens det foregår

Anmeld

6. juni 2011

eElak

Jeg kan desværre ikke se lynene som sådan herfra hvor jeg bor (midt i boligblokkekvarter)... Men tror da lige jeg vil forsøge mig med kameraet

Anmeld

6. juni 2011

ano14316

Chillien skriver:

Hvor er det fantastisk.. Ligger og kan mærke bragene i sengen nogle gange.. Vi sad faktisk og snakkede om hvordan man når at tage billeder af lynene.. Knipser man bare løs til man rammer??

jeg har taget ca. 210 billeder, og der er ca. 15 der er værd at se.. så ja.. man knipser bare løs.. 

Anmeld

6. juni 2011

Kamulla

Pia. skriver:

Vil lige tilføje at det enormt lækre vejr jeg pralede med tidligere er VÆK... Det lyner og tordner helt vildt meget her... og regnen pisker ned... Jeg bor I Havdrup (mellem Roskilde og Køge)

Det er helt vildt og kæmpe lyn og voldsom torden !!!!!!

heh... der har jeg boet og der bor min mor og stedfar

Anmeld

6. juni 2011

Kamulla

jeg nåede kun at fange et lille lyn før det for alvor kom over os.. kameraet løb tør for strøm... snøft... og tør ikke gå ud eller stå i vinduet ved lyn da jeg er bange for det kommer og hapser mig

Anmeld

6. juni 2011

Pia.

Camillas-photography skriver:

heh... der har jeg boet og der bor min mor og stedfar

Det er en dejlig lille hyggelig by ... Ingen ballade og dejligt sted for børn at vokse op - jeg elsker min lille by ... Jeg er dog født og opvokset I Solrød men har altid haft mine heste stående her I Havdrup og flyttede her til som 18 årig ...

Anmeld

6. juni 2011

Kamulla

Pia. skriver:

Det er en dejlig lille hyggelig by ... Ingen ballade og dejligt sted for børn at vokse op - jeg elsker min lille by ... Jeg er dog født og opvokset I Solrød men har altid haft mine heste stående her I Havdrup og flyttede her til som 18 årig ...

ja hyggelig lille by... flyttede fra amager og startede i 8. klasse i Havdrup.. KULTUR chock...  siger jeg bare.. hehe

dem jeg gik sammen med gil MEGET op i sport og uddannelse... og druk ved bålpladsen selvf... men der er jo også rødderne... har oplevet mange ubehagelige ting der også... så lige meget hvor man bor skal man holde skarpt øje med hvem ens børn begynder at mængle sig med...  

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Her i Give har vi kun fået en mindre byge på omkring 10 min - resten af dagen har solen skinnet flot 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.