Anbefal et kamera :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Ann.

Hej piger - jeg ville have taget et par billeder af min ring, så jeg kunne vise jer de fejl der var på den, men min L O R T E kamera kan slet ikke finde ud af det - og det er endda 10 mega pixel. Mærket er Fujifilm Finepixz - og kan slet ikke anbefales.

Det er ikke første gang jeg har problemer med det, så vil gerne have et nyt til rimelige penge

Kom med jeres bedste bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Ann.

6. juni 2011

Dictes mor

Hvad skal det være for et? Jeg kan klart anbefale et spejlrefleks, men det kommer an på, om du interesseret dig for fotografi og gider rende rundt med sådan et monstrum. hvis du gider anbefaler jeg Nikon d90, det har jeg og jeg elsker det!!! Hvis det skal være et kompakt kamera, så ved jeg ikke så meget om det.

Anmeld

6. juni 2011

Kamulla

kommer an på hvad du ville give for et kamera?? et godt et koster jo også lidt mere ;D

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

Ann. skriver:

Hej piger - jeg ville have taget et par billeder af min ring, så jeg kunne vise jer de fejl der var på den, men min L O R T E kamera kan slet ikke finde ud af det - og det er endda 10 mega pixel. Mærket er Fujifilm Finepixz - og kan slet ikke anbefales.

Det er ikke første gang jeg har problemer med det, så vil gerne have et nyt til rimelige penge

Kom med jeres bedste bud

Var selv den heldige ejer af et spejlrefleks inden det blev stjålet grrrr... Til klart anbefale sådan et!!

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Dictes mor skriver:

Hvad skal det være for et? Jeg kan klart anbefale et spejlrefleks, men det kommer an på, om du interesseret dig for fotografi og gider rende rundt med sådan et monstrum. hvis du gider anbefaler jeg Nikon d90, det har jeg og jeg elsker det!!! Hvis det skal være et kompakt kamera, så ved jeg ikke så meget om det.

Jep sådan et spejlrefleks

Kan godt lide at fotografere - men får det bare ikke gjort uden et ordentligt kamera 

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Camillas-photography skriver:

kommer an på hvad du ville give for et kamera?? et godt et koster jo også lidt mere ;D

Et spejlrefleks-kamera

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

Vi var nede for at kigge på et godt kamera i dag, vi ville dog ikke have spejlrefleks da det er for stort,  men vi ville heller ikke have et alm. digital kamera.. vi fandt et fra Olympus, modellen hedder XZ-1 og vi valgte det hvide.. det skulle være et SUPER godt kamera

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

manuka skriver:

Vi var nede for at kigge på et godt kamera i dag, vi ville dog ikke have spejlrefleks da det er for stort,  men vi ville heller ikke have et alm. digital kamera.. vi fandt et fra Olympus, modellen hedder XZ-1 og vi valgte det hvide.. det skulle være et SUPER godt kamera

Jeg tjekker det lige

Anmeld

6. juni 2011

Kamulla

Ann. skriver:

Et spejlrefleks-kamera

ja men hvor meget du ville give

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.