Hvor mange penge på tøj- det første år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

sus34

Man kan komme virkelig langt ved at gå ind i en genbrugsbutik med babytøj... Meget er jo så godt som nyt og til ingen penge. Loppemarkeder kan opgså give gode kup, så jeg tror jeg ialt har købt 5 sæt til fuld pris til min datter på 7mdr... resten er gaver og genbrug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Sakris

Nessie skriver:

Nå ja, hvis jeg lige havde kastet et blik til venstre, kunne jeg da godt se, at du har født

Men jeg tvivler da på, at du har købt ekstremt meget tøj. De små bruger jo en del, og det gør de større børn også, de bliver bare beskidte  på en anden måde

Daniel har i øjeblikket lidt for mange bluser, både langærmede og kortærmede, men jeg håber han kan bruge det sommeren over også

Ja det er jo det. Og lige i øjeblikket gylper Isabella helt vildt...

Vi har også fået noget tøj. Men det er det jeg ikke rigtigt har fået brugt. Vi har fået vildt mange t-shirts, men synes det er mere praktisk med en body. så dem har vi 20 af i hver str. 

Anmeld

7. juni 2011

Sakris

sus34 skriver:

Man kan komme virkelig langt ved at gå ind i en genbrugsbutik med babytøj... Meget er jo så godt som nyt og til ingen penge. Loppemarkeder kan opgså give gode kup, så jeg tror jeg ialt har købt 5 sæt til fuld pris til min datter på 7mdr... resten er gaver og genbrug.

Jep, jeg har også købt meget genbrug. Men det har været mæker som Molo, Hollys, H.J.O.R.T og lign. Har virkelig købt meget fint brugt, som bare er i så flot stand... Det er virkelig en god idé i de små str. 

Anmeld

7. juni 2011

serinasmor

hmmm .. stort set ingenting  måske har vi selv brugt 1000,- på at suplere op i strømper og bodyer  og hvis vi liiiiige faldt over et eller andet vi ikke kunne unvære ... nåhr ja og regntøj (og savlesmække .. Hun Gylpede MEGET og savler endnu mere )

men tror farmor og farfar har brugt omkring 2500,-, de valgte at hjælpe os ved at købe kæmpe tøjpakker brugt på nettet ... tøjet var i udemærket kvalitet ... og der var rigelig men ikke altid lige det vi skulle bruge ....

ud over det har vi selvfølgelig fået tøj i gave.. blandt andet forsinkede barselsgaver ... og tror Serina har fået hele næste størrelse i jule og fødselsdagsgave

Serina nåede på det første år kun lige op i en str 80

serinasmor

Anmeld

7. juni 2011

MaliksMor

Sakris skriver:

Det var da bestemt ikke galt. Købte du det så brugt, eller vaskede du hele tiden? Jeg synes det er så svært med de små str. For på den ene side gider jeg ikke vaske flere gange om ugen, på den anden side bruger de det så kort tid. 

nej, begyndte førest at købe brugt tøj efter str 86

men, H&M og name it føtex, bilka osv.. Brugte ikke mærketøj til ham da han var lille..

hmm, jeg vaskede nok hver anden dag, men vi havde meeeeget tøj.. Da man jo også for en masse af familie og bekendte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.