Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har slet ikke hørt noget til det her hvor vi bor... Lidt regn har vi fået...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sidder og nyder solenedgangen
der ingen regn, torden eller lyn at se, i horisonten
bor selv i Hårlev ved stevns, her er der også godt gang i den
Nøj det har bevæget sig godt..
Vi havde det i morges ved en 10 tiden og jeg bor i Kolding, men hold da op en byge med masser af regn, lyn og torden, var sikker på det slog ned lige over os.. Men sys det er hygge..
Lisbeth85 skriver: Ja, naturen ville have godt af et ordentlig BANG og en masse vand
Ja, naturen ville have godt af et ordentlig BANG og en masse vand
Det ville vi andre også tror jeg
chael skriver: Bor i Nordsjælland og her er der fuld knald på
Bor i Nordsjælland og her er der fuld knald på
sidder lige nu i gilleleje... og her er intet... der er meget mørk og skummel himmel på vej ind over... sidder og venter med spænding... elsker torden
Her omkring frederikssund er det meget voldsomt nu, kan heller ikke rigtig lide det. men min lille datter ligger i tremmesengen og sover mens min store hund har klemt sig ind under sengen og ligger og ryster
NikolineMor skriver: Her omkring frederikssund er det meget voldsomt nu, kan heller ikke rigtig lide det. men min lille datter ligger i tremmesengen og sover mens min store hund har klemt sig ind under sengen og ligger og ryster
Her i KBH er der ingenting overhovedet
chael skriver: Bor også i frederikssund, så du vedjo lige hvordan det erUngerne sover også trygt, men jeg kan ikke døje det. *Camilla 23+5
Bor også i frederikssund, så du vedjo lige hvordan det erUngerne sover også trygt, men jeg kan ikke døje det. *Camilla 23+5
Nej det er også lige en tand for voldsomt til mig. Sidder helt alene, synes ikke det er helt sjovt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128