Fåååårk hvor det lyner og tordner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

chael

Og jeg kan slet ikke have det. Jeg kan magte mange ting, men det her tordenvejr er ret voldsomt i min optik.

Puha, det skal bare drive hurtigt over.

*Camilla 23+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Lisbeth85

HVor bor du henne? Jeg bor i Herning i midtjylland, og her er intet? Hmm... kan være det kommer her senere... uha!

Anmeld

6. juni 2011

birthee

Nu ved jeg ikke hvor du bor , men her er det vidst ved at stilne af... omend himlen stadig er underlig lyserød-agtig

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

chael skriver:

Og jeg kan slet ikke have det. Jeg kan magte mange ting, men det her tordenvejr er ret voldsomt i min optik.

Puha, det skal bare drive hurtigt over.

*Camilla 23+5

Ikke i Århus.. Men der måtte gerne! Jeg har en KÆMPE fobi for lyn og torden, men omvendt ved jeg, at det ville kunne løfte lidt på den tunge luft, så ville ønske det bare ville komme hertil!

Anmeld

6. juni 2011

chael

Bor i Nordsjælland og her er der fuld knald på

Anmeld

6. juni 2011

MichellaMalou

vi har stadig ikke fået i ballerup

Anmeld

6. juni 2011

Dictes mor

Lisbeth85 skriver:

HVor bor du henne? Jeg bor i Herning i midtjylland, og her er intet? Hmm... kan være det kommer her senere... uha!

jeg bor ikke så langt fra Herning, lige i nærheden af Karup, og her har vi heller ikke set skyggen af torden og regn, selvom hele haven skriger på det.

Anmeld

6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Ej hvor er jeg misundelig Her har det bare småbuldret i morges og sen eftermiddag, men jeg venter stadig på den helt store omgang

Anmeld

6. juni 2011

Lisbeth85

Dictes mor skriver:

jeg bor ikke så langt fra Herning, lige i nærheden af Karup, og her har vi heller ikke set skyggen af torden og regn, selvom hele haven skriger på det.

Ja, naturen ville have godt af et ordentlig BANG og en masse vand

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Jeg er selv en smule utryg ved uvejr, men det behøver frederic ikke lære at være også...

Så han elsker at se torden vejr og siger (miljø skadet som han nu er):

moar? det rumler oppe i himmelen, tror det er en stor scania V8 der rumler rundt deroppe - må jeg se den mor? Nå nej, der skal jeg bruge en rumraket og sådan en har jeg ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.