Brønderslevsagen - Føj for en omgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er SÅ klamt.

Men endnu værrer er at moderen risikerer at få op til 8 år. 8ÅR!!!!!????? Det er så absolut ingenting i forhold til hvilken skade hun har forvoldt. Det burde være 8 år PR BARN. Isør når hun allerede har afsonet 1 år. Så er hun ude igen om hvad......4 år? Dvs hun kan være ude igen og stadig være ung nok til at sætte flere børn i verdenen Det er noget der virkelig kan pille ved min retfærdighedsfølelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mi

Det værste er at dette her ikke er den eneste familie hvor børn ikke får hjælp  Den er bare ekstra grov og belyst af medierne.

Kommunerne er slet ikke kvalificerede til at varetage beslutninger om tvangsfjernelser af børn, fordi de selv skal betale i sidste ende.

Og at han siger at kommunen ikke skal sætte en §50 undersøgelse igang på baggrund af at en politimand fortæller at en dreng har sagt at hans far har tævet ham

Anmeld

6. juni 2011

BellaT

Fagpersonerne, med magt til at gøre noget, burde fyres med det samme. Uden mulighed for at arbejde indenfor det område nogensinde igen. Gå dog af, idioter! I ser dummere ud end snot, når I prøver at forklare jer!

Stakkels stakkels børn.. 

Anmeld

6. juni 2011

betjenten

Valle81 skriver:

Der er SERIØST fandmer noget galt i Danmark!!!!

Tænk at børns tarv hænger på kommuners økonomi - rig kommune tager børnenes tarv og fattig kommune ingen tarv. Det er sygt sygt sygt - det er sku DANMARKS ansvar at børn har det godt - det skal sku da ikke afhænge af kommunernes økonimi.¨

Hvordan kan materiale i så GROV en sag gå tabt når de flytter - hvordan kan man sige vi laver en §50 undersøgelse, nej vi flytter - nå okay her er så 46.000 i indskud!!! Nej det skal fandme hedde: i tager ingen steder før i er undersøgt i hoved og røv.

Jeg er røstet røstet røstet og så bruges der så sindsygt mange penge på fx bare for at sammenligne cecilaya og mor - en ung mor som ud fra hvad vi ser - behandler sin datter godt er kærlig osv - men der snakkes om tvangsfjernesle - og der erbekymrede pga manglende rytme i hverdagen osv:

Jeg er seriøst ved at kaste op - her er der underretning på underretning på underretning om demest uhyggelige ting - men INTET SKER!!!

NEJ, håber seriøst at der sker noget drastisk i Danmark og at sagsbehandlere fremover skider på økonomi og tvingersig adgang til børn!!!

Christina,

Kunne ikke have sagt det bedre selv!!! Føj for satan hvor er det skræmmende at penge betyder mere end børnenes ve og vel... Og ja kan helt sikkert finde unge mødre der gør det så godt at "deres" penge kan bruges på noget andet...

Anmeld

6. juni 2011

lollandpigen

metski83 skriver:

Nej hvor er det bare forfærdeligt, og hvor har jeg da bare ondt af de børn

Hvordan kan sådan noget ske i et land som Danmark.... Har så ondt af de stakkels børn...

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

metski83 skriver:

Nej hvor er det bare forfærdeligt, og hvor har jeg da bare ondt af de børn

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Genkender selv mange af tingene, så der kom billeder fra frem ved mig, altså forestillinger om hvordan mit hjem har været... Jeg var ikke ret gammel... 

Anmeld

6. juni 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Føj hvor havde de forskellige kommuner travlt med at fralægge sig ansvaret! Hvor er det forkasteligt at familien bare kan flytte fra sted til sted uden at der følges op på en skid. Det er lidt "Ude af øje, ude af sind". Hende sagsbehandleren med det mørke krøllede hår var da til at lukke op og skide i. Hun kunne overhovedet ikke argumentere for sin sag. Tror godt hun var klar over at hun i den grad havde skidt i nælderne.

Du beskriver mine tanker så godt her

Anmeld

6. juni 2011

Fam. Madsen

Valle81 skriver:

Der er SERIØST fandmer noget galt i Danmark!!!!

Tænk at børns tarv hænger på kommuners økonomi - rig kommune tager børnenes tarv og fattig kommune ingen tarv. Det er sygt sygt sygt - det er sku DANMARKS ansvar at børn har det godt - det skal sku da ikke afhænge af kommunernes økonimi.¨

Hvordan kan materiale i så GROV en sag gå tabt når de flytter - hvordan kan man sige vi laver en §50 undersøgelse, nej vi flytter - nå okay her er så 46.000 i indskud!!! Nej det skal fandme hedde: i tager ingen steder før i er undersøgt i hoved og røv.

Jeg er røstet røstet røstet og så bruges der så sindsygt mange penge på fx bare for at sammenligne cecilaya og mor - en ung mor som ud fra hvad vi ser - behandler sin datter godt er kærlig osv - men der snakkes om tvangsfjernesle - og der erbekymrede pga manglende rytme i hverdagen osv:

Jeg er seriøst ved at kaste op - her er der underretning på underretning på underretning om demest uhyggelige ting - men INTET SKER!!!

NEJ, håber seriøst at der sker noget drastisk i Danmark og at sagsbehandlere fremover skider på økonomi og tvingersig adgang til børn!!!

Christina,

jeg de helt samme tanker og menninger omkring tingene som dig.. og det du nævner med hannh sad jeg og tænkt på da jeg så progammet..

det er virkelig rystende at det kan ske i Danmark.

men også det at de ikke engang griber ind da datteren selv skriver til dem..

nej nej hun skal da lige omkring politiet først før der sker noget jeg brander af vrede indvendig over det.

Anmeld

6. juni 2011

JustAnotherName

132319 skriver:

Jeg er bare tom for ord 

Jeg har så mange.......at jeg slet ikke kan få dem ud!! Det er så barsk!

Anmeld

6. juni 2011

slettet_7530

Det værste er at dette her ikke er den eneste familie hvor børn ikke får hjælp  Den er bare ekstra grov og belyst af medierne.

Kommunerne er slet ikke kvalificerede til at varetage beslutninger om tvangsfjernelser af børn, fordi de selv skal betale i sidste ende.

Og at han siger at kommunen ikke skal sætte en §50 undersøgelse igang på baggrund af at en politimand fortæller at en dreng har sagt at hans far har tævet ham

Det mest bemærkelsesværdige i hans udtalelse var, vi griber jo ikke ind fordi en lille dreng siger hans far har slået ham, jeg synes det med al tydelighed viser at de ikke hører hvad det reelt er børnene fortæller dem , politimanden referede en lille dreng sagde at hans far tævede ham, jeg synes virkelig at der ligger så meget mere bag ordet tævet der fortæller mig at det ikke er et klask bagi men regulær bank, bare ordvalget burde gøre at de havde reageret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.