Så er vi ovre de første 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Vivian87

Årh hvor dejligt for jer :-) ville ønske det var mig, hehe, men der går lige 2 uger endnu, er 10+0 idag skal først til første lægeundersøgelse imorgen, så der går nok lige lidt tid inden det livet min tur til at komme til NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

channie-g

LeneKE skriver:

Ramte i går 12+0 - hvor er det dejligt, det er føles lidt som en slags sikkerhed for at den sgu er god nok

Jeg er døjet helt sindssygt mget med kvalme og opkast, og har bare ligget på sofaen i 1½ måned, men de sidste par dage har været helt super og jeg har lavet en hel masse - hvilken glæde

Vi skal først til nakkefoldsscanning den 16. juni, så der er da bare ulideligt længe til

Andre der har det på samme måde i disse dage?

Lene

jaaaaaaaa det er godt nok md scanning vi skal til (d. 14 juni) så tiden går alt for langsom, glæder mig så meget til at se lille-manden igen, så ved 100 % hvordan du har det

Anmeld

8. juni 2011

Wimmie

LeneKE skriver:

Ej hvor sjovt

Så kunne det være rigtig sjovt hvis vi venter det samme køn også

Lene

Jeg kan (forhåbentlig) fortælle hvad vi venter os den 27. juni - der har jeg nemlig en tid til kønsscanning

Anmeld

8. juni 2011

LeneKE

Jeg glæder mig bare så meget til at Henrik skal se den lille blyp  Jeg har et par bekendte, der lige har været til NF, og der kunne de se at de var en dreng, men så skal det vidst være en dreng, som ikke er genert  Det betyder heller ikke så meget for os om det er en dreng eller pige, bare den er sund og rask, men det er bare meget rart at vide hvad det bliver, så man kan være godt forberedt (hvis man overhovedet kan blive det)

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.