Så er vi ovre de første 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

LeneKE

Ramte i går 12+0 - hvor er det dejligt, det er føles lidt som en slags sikkerhed for at den sgu er god nok

Jeg er døjet helt sindssygt mget med kvalme og opkast, og har bare ligget på sofaen i 1½ måned, men de sidste par dage har været helt super og jeg har lavet en hel masse - hvilken glæde

Vi skal først til nakkefoldsscanning den 16. juni, så der er da bare ulideligt længe til

Andre der har det på samme måde i disse dage?

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Miia90

Tillykke med i er kommet over den væreste del Glæd jer til Nf, det er helt fantastisk. Vi går og venter på vi skal til MD d. 27 juni

Kan næsten ikk vente

Mia 17+3

Anmeld

6. juni 2011

LeneKE

Jeg har allerede set den en gang (var til terminsscanning i 7. uge), men man bliver da aldrig træt af at se den lille blyp, gør man?

Min kæreste har ikke set den endnu, så det glæder jeg mig rigtig meget til han skal

Lene

Anmeld

6. juni 2011

twinny

stort tillykke..

Jaah, det føles som en evighed, når man skal vente på scanning...

Jeg bliver scannet hver 14 dag og dagen efter en scanning starter det hele forfra med ventetid.

Anmeld

7. juni 2011

Wimmie

Ramte i går 12+0 - hvor er det dejligt, det er føles lidt som en slags sikkerhed for at den sgu er god nok

Jeg er døjet helt sindssygt mget med kvalme og opkast, og har bare ligget på sofaen i 1½ måned, men de sidste par dage har været helt super og jeg har lavet en hel masse - hvilken glæde

Vi skal først til nakkefoldsscanning den 16. juni, så der er da bare ulideligt længe til

Andre der har det på samme måde i disse dage?

Lene

Sjovt - så er vi præcis lige langt - ramte også 12+0 den 5. juni

Og så bor vi endda tæt på hinanden kan jeg se

Jeg skal dog allerede til NF i morgen.

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Det er dejligt at komme over de 12 uger... 

Anmeld

7. juni 2011

LeneKE

Wimmie skriver:

Sjovt - så er vi præcis lige langt - ramte også 12+0 den 5. juni

Og så bor vi endda tæt på hinanden kan jeg se

Jeg skal dog allerede til NF i morgen.

Ej hvor sjovt

Så kunne det være rigtig sjovt hvis vi venter det samme køn også

Lene

Anmeld

7. juni 2011

december-babyen

Det er bare skønt når man når over de 12 uger og dejligt kvalmen har fortaget sig

Jeg rammer selv 12 uger på lørdag og har selv tilbragt de sidste ca 7 uger på sofaen kvæstet med kvalme og utroligt mange opkastninger så glæder mig til at nå der hvor du er nu

Anmeld

7. juni 2011

Mauser.

Stort tillykke (; .. det er skønt at komme til NF. glæd jer 

Anmeld

7. juni 2011

JessicaPham

Stort Tillykke Er selv i uge 12+3, så det føles som en lettelse, når man er nået dertil Skal selv bestille Nakkefoldscanning i morgen

Døjer dog stadig med kvalme og træthed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.