Jeg er et dårligt menneske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Darling<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

God ide.  

Jeg synes lige jeg opdagede jeg var gravid, og nu går jeg sørme ind i 15+ på onsdag. Synes godt nok det går lidt stærkt lige nu. Er jo halvvejs inden jeg ser mig om 

Hehehe, det går nemlig rigtig stærkt Faktisk hele livet

Jeg synes kun det er 2 år siden jeg blev konfirmeret, men det er allerede 10 ÅR siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

merle2010

lige præcis sådan, var jeg i min graviditet og jeg sov til kl 15 eller senere hver dag.. jeg var træt og uoplagt og havde så meget kvalme hele tiden... så da jeg til sidst i min graviditet fik rengøringsflip og løb rundt i lejligheden VIDSTE jeg at min fødsel var ved at gå i gang.. hehe... nu er jeg osse en sovetryne og kan stadig sove længe, hvis altså manden tager børnene.. men ellers er det slut med at sove længe når man får en lille.. så slap du af og nyd din graviditet... tro det eller lad være, man SAVNER at være gravid et stykke tid efter det er overstået.. så NYD det..

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Honey's Kone<3 skriver:

Hehehe, det går nemlig rigtig stærkt Faktisk hele livet

Jeg synes kun det er 2 år siden jeg blev konfirmeret, men det er allerede 10 ÅR siden

Hehe, åh min nonfirmation som nogen kalder det synes jeg er lææænge siden. 

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

CmarianN skriver:

..... Eller sådan føler jeg mig i hvert fald pt!

Jeg er gravid i 7 uge (6+1) og jeg er lykkelig lykkelig lykkelig for det....

MEN jeg er bare T R Æ T - U O P L A G T - D O V E N - G R U M P Y !!!!

Jeg kan slet ikke overskue NOGET.... Alt vores rod i huset lige nu, min skole (har simpelthen så meget der), de grupper jeg er i i skolen, handle, lave mad.... Ja bare ALT!

Og  nu begynder der at melde sig en urolighed omkring Junior. Ikke fordi jeg er skidt eller har ondt, men bare sådan generelt - overvejer KRAFTIGT en ts - men samtidig er jeg bange for, at alt bare er en "fejl" eller at hjertet ikke slår, så tør måske ikke en ts!?!

Lige et surt, intetsigende, lidt for langt, opstød herfra....

E xcuse  me ladies!

Håber I har en dejlig dag 

Kære ven..med hver af mine..der var jeg en gnaven, træt heks de 3 første måneder....så det er altså helt normalt.
Det går over
Men prøv at være lidt god ved dig selv.
Sov, hvil, og prøv at lade være med at stille for store krav til dig selv, for jo mere sur på dig..jo mere sur i al almindelighed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

Honey's Kone<3 skriver:

Kan man godt bede om en Tryghedsscanning?? Skal der ikke være nogle specielle grunde??

Det kan man godt, men lægen vil ikke sende en henvisning med mindre der er mistanke om at noget er galt, hvilket der i mit tilfælde ikke er, men har været i hormon behandling, derfor kunne jeg overtale min læge, men det åbenbart muligt at jeg får afslag fra sygehusets side. Ellers kan jeg jo "bare" selv betale (825kr. Hvor jeg bor) :-)

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

Chillien skriver:

Har ikke læst alle indlæg..

Ville bare lade dig vide at du bestemt IKKE er et dårligt menneske.. Ikke fordi du føler dig træt og uoplagt.. Livet er uoverskueligt indimellem, og det er okay at man har det sådan... Det vender lige pludselig, bare vent

Indtil da får du en masse positive tanker herfra.. Håber det vender snart

Deet er sødt af dig :-) positive tanker udefra kan man ikke få nok af ;-) God dag til dig :-)

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

SussieThyssen skriver:

Kære ven..med hver af mine..der var jeg en gnaven, træt heks de 3 første måneder....så det er altså helt normalt.
Det går over
Men prøv at være lidt god ved dig selv.
Sov, hvil, og prøv at lade være med at stille for store krav til dig selv, for jo mere sur på dig..jo mere sur i al almindelighed.

Kærligst
Sussie

Tak :-) Det har du da fuldstændig ret i. Synes bare det er svært ikke at stille alle de krav til sig selv, når man føler det er ting som skal/bør ordnes :-) vi må håbe på lysere overskuelige tider. Hehe!!

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

merle2010 skriver:

lige præcis sådan, var jeg i min graviditet og jeg sov til kl 15 eller senere hver dag.. jeg var træt og uoplagt og havde så meget kvalme hele tiden... så da jeg til sidst i min graviditet fik rengøringsflip og løb rundt i lejligheden VIDSTE jeg at min fødsel var ved at gå i gang.. hehe... nu er jeg osse en sovetryne og kan stadig sove længe, hvis altså manden tager børnene.. men ellers er det slut med at sove længe når man får en lille.. så slap du af og nyd din graviditet... tro det eller lad være, man SAVNER at være gravid et stykke tid efter det er overstået.. så NYD det..

Hehe okay :-) tak for svaret :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.