Jeg er et dårligt menneske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.842 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

CmarianN

..... Eller sådan føler jeg mig i hvert fald pt!

Jeg er gravid i 7 uge (6+1) og jeg er lykkelig lykkelig lykkelig for det....

MEN jeg er bare T R Æ T - U O P L A G T - D O V E N - G R U M P Y !!!!

Jeg kan slet ikke overskue NOGET.... Alt vores rod i huset lige nu, min skole (har simpelthen så meget der), de grupper jeg er i i skolen, handle, lave mad.... Ja bare ALT!

Og  nu begynder der at melde sig en urolighed omkring Junior. Ikke fordi jeg er skidt eller har ondt, men bare sådan generelt - overvejer KRAFTIGT en ts - men samtidig er jeg bange for, at alt bare er en "fejl" eller at hjertet ikke slår, så tør måske ikke en ts!?!

Lige et surt, intetsigende, lidt for langt, opstød herfra....

E xcuse  me ladies!

Håber I har en dejlig dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Tennamor

Det er altså ganske normalt at være træt og uoplagt i graviditeten.. Så drop den dårlige samvittighed og gør tingene så godt som du nu orker 

Anmeld

6. juni 2011

ano14316

CmarianN skriver:

Jeg kan slet ikke overskue NOGET.... Alt vores rod i huset lige nu, min skole (har simpelthen så meget der), de grupper jeg er i i skolen, handle, lave mad.... Ja bare ALT!

Og  nu begynder der at melde sig en urolighed omkring Junior. Ikke fordi jeg er skidt eller har ondt, men bare sådan generelt - overvejer KRAFTIGT en ts - men samtidig er jeg bange for, at alt bare er en "fejl" eller at hjertet ikke slår, så tør måske ikke en ts!?!

E xcuse  me ladies!

Du er gravid søde!! du sq SKAL være Træt, uoplagt, doven og grumpy... Hvis du så også kunne finde lidt: let til tåre, irritabel og en andelse aggressiv, så er den ved at være der

Ej det er helt normalt, og jeg kan glæde dig med at det heldigvis bliver meget bedre, det er helt klart værst i starten..

Jeg har haft en depression for et par år siden, og jeg panikkede totalt, for jeg var helt sikker påa tjeg var på vej ind i en ny omgang, da det fuldstændig følels sådan..

Det er jo også helt normalt at blive nervøs omkring den lille skid.. men medmindre du har særligegrunde, så behøver du ikke være nervøs!!

Min kæreste var ved at slå mig ihjel fordi jeg sov omkring 12 timer på de gode dage, andre dage optil 14.. 

men for mit vedkommende vente det fuldstændig og jeg blev fuld af oevrskud, og nu står jeg senest op kl 9 de dage jeg sover længe... 

Du får lige et for det er død frustrerende.. 

Anmeld

6. juni 2011

CmarianN

ano14316 skriver:

Du er gravid søde!! du sq SKAL være Træt, uoplagt, doven og grumpy... Hvis du så også kunne finde lidt: let til tåre, irritabel og en andelse aggressiv, så er den ved at være der

Ej det er helt normalt, og jeg kan glæde dig med at det heldigvis bliver meget bedre, det er helt klart værst i starten..

Jeg har haft en depression for et par år siden, og jeg panikkede totalt, for jeg var helt sikker påa tjeg var på vej ind i en ny omgang, da det fuldstændig følels sådan..

Det er jo også helt normalt at blive nervøs omkring den lille skid.. men medmindre du har særligegrunde, så behøver du ikke være nervøs!!

Min kæreste var ved at slå mig ihjel fordi jeg sov omkring 12 timer på de gode dage, andre dage optil 14.. 

men for mit vedkommende vente det fuldstændig og jeg blev fuld af oevrskud, og nu står jeg senest op kl 9 de dage jeg sover længe... 

Du får lige et for det er død frustrerende.. 

Hihi tak for dit opmuntrende og forstående svar :-) Irritabel, agressiv, let til tåre = TJEK!!! Det sku synd for omgivelserne ;-)

Anmeld

6. juni 2011

CmarianN

Tennamor skriver:

Det er altså ganske normalt at være træt og uoplagt i graviditeten.. Så drop den dårlige samvittighed og gør tingene så godt som du nu orker 

Det sku nok også fordi jeg er nervøs over, at andre bliver trætte af mig... Men må håbe det bliver bedre :-)

Anmeld

6. juni 2011

Darling<3

CmarianN skriver:

E xcuse  me ladies!

Hvad er en TS, i den sammenhæng ??

Anmeld

6. juni 2011

jette1983

Honey's Kone<3 skriver:

tidlig scanning?

Udover det så kan jeg genkende ale tegnene fra mig selv... stakkels min mand 

Anmeld

6. juni 2011

CmarianN

Honey's Kone<3 skriver:

Tryghedsscanning :-)

Anmeld

6. juni 2011

CmarianN

jette1983 skriver:

tidlig scanning?

Udover det så kan jeg genkende ale tegnene fra mig selv... stakkels min mand 

Ja stakkels mænd ;-)

Anmeld

6. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

E xcuse  me ladies!

Du lyder ganske gravid hehe 

I starten er man bare total flad og uoplagt. Vær god ved dig selv og få en tryghedsscanning hvis du føler for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.