CmarianN skriver:
..... Eller sådan føler jeg mig i hvert fald pt!
Jeg er gravid i 7 uge (6+1) og jeg er lykkelig lykkelig lykkelig for det....
MEN jeg er bare T R Æ T - U O P L A G T - D O V E N - G R U M P Y !!!!
Jeg kan slet ikke overskue NOGET.... Alt vores rod i huset lige nu, min skole (har simpelthen så meget der), de grupper jeg er i i skolen, handle, lave mad.... Ja bare ALT!
Og nu begynder der at melde sig en urolighed omkring Junior. Ikke fordi jeg er skidt eller har ondt, men bare sådan generelt - overvejer KRAFTIGT en ts - men samtidig er jeg bange for, at alt bare er en "fejl" eller at hjertet ikke slår, så tør måske ikke en ts!?!
Lige et surt, intetsigende, lidt for langt, opstød herfra....
E xcuse me ladies!
Håber I har en dejlig dag 
Du er gravid søde!! du sq SKAL være Træt, uoplagt, doven og grumpy... Hvis du så også kunne finde lidt: let til tåre, irritabel og en andelse aggressiv, så er den ved at være der 
Ej det er helt normalt, og jeg kan glæde dig med at det heldigvis bliver meget bedre, det er helt klart værst i starten..
Jeg har haft en depression for et par år siden, og jeg panikkede totalt, for jeg var helt sikker påa tjeg var på vej ind i en ny omgang, da det fuldstændig følels sådan..
Det er jo også helt normalt at blive nervøs omkring den lille skid.. men medmindre du har særligegrunde, så behøver du ikke være nervøs!!
Min kæreste var ved at slå mig ihjel fordi jeg sov omkring 12 timer på de gode dage, andre dage optil 14..
men for mit vedkommende vente det fuldstændig og jeg blev fuld af oevrskud, og nu står jeg senest op kl 9 de dage jeg sover længe...
Du får lige et
for det er død frustrerende..