Tyk mor, tyk baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Hvornår er man tyk, Eva? Jeg er overvægtig og var det før jeg blev gravid, men hvornår kan man betegne sig selv som overvægtig?

Læger og lign. bruger bmi som retningslinie....over 25 så er du overvægtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Mikkelmusen

Det med BMI vidste jeg godt. Altså at de bruger det, men jeg vidste nemlig ikke hvor grænsen gik. Men tak, så har jeg lært det

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Det med BMI vidste jeg godt. Altså at de bruger det, men jeg vidste nemlig ikke hvor grænsen gik. Men tak, så har jeg lært det

Jo, mellem 25-30 hedder det vidst overvægt og så kommer fedme efter og ekstrem fedme...men det er jo svært lige præcis at sætte et tal på..og hvis bare man selv har det godt...
Knus..

Anmeld

25. november 2008

M&F&C

Altså jeg er en smule overvægtig og Frederikke's far er høj og tynd ...
Da hun kom til verden 14 dage før termin, hvilket jo også er "til tiden" vejede hun 2660 gram og var 48 cm lang Så lille det var hun ...
Hun er lige blevet 3 måneder og tager rigtig godt på, men bliver også lang - så hun ser faktisk slet ikke rigtig "tyk" ud .. endnu
Personligt synes jeg godt at babyer må være "tykke", så længe det ikke hæmmer deres udvikling... Der skal jo være noget at vokse sig stor og stærk af

Malene

Anmeld

25. november 2008

Lullaby

Jeg tog 15 kg men Yazmin vejede 3200. Med Bella tog jeg 5 kg på og hun vejede 3250

Anmeld

25. november 2008

Fam. Madsen

min søn vejet 3020 gr. og var 47 cm så han er en lille fyr nu hvor han er 5½mdr. vejer han 6250gr. og er 62cm.

og jeg er stor men det har bestemt ikke påvirket min søn

Anmeld

25. november 2008

Kloster

Hej Eva.
Mangler også lidt svarmuligheder, men prøver at svare alligevel...

Jeg har altid vejet 50 kg... Er jo ikke meget, Men mine drenge har været store, synes folk..
Rasmus vejede 3900gr.
Nicolaj vejede 4050 gr.
Mads vejede 3890gr.

Rasmus er den eneste, der har tendens til at blive tyk og har altid haft den tildens. Min mand er nemlig en stor mandmed mave og overvægt.
De andre to drenge ligner lidt mig. Nicolaj har lidt fra os begge, mens Mads er utrolig slank.

Tog desuden 23-25 kg på hver gang, jeg har været gravid.

Kloster

Anmeld

25. november 2008

Amelia<3

Da min fætter blev født var han 59 cm og 4689 kg. Men i dag er han snart 2 år og er meget normalt i vægt,,,,

Selvom man har en overvægtig mor eller far så behøver barnet ikke være tyk...

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

arnela87 skriver:

Da min fætter blev født var han 59 cm og 4689 kg. Men i dag er han snart 2 år og er meget normalt i vægt,,,,

Selvom man har en overvægtig mor eller far så behøver barnet ikke være tyk...

Men det er der noge der mener...derfor det var interessant at se...

Anmeld

25. november 2008

A.

Eva skriver:

Men det er der noge der mener...derfor det var interessant at se...

tror nok at det med at mor er tyk så bliver barnet også folk mener at børn bliver tykke men ikke som baby men senere.. for vi kan lige være enig at men er tyk fordi man spiser forkert...og barn spejler sig i sine forældre så de får dårlige vaner fra forældre...håber at du ved hvad jeg mener det blev lidt rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.