Tyk mor, tyk baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tykke mor her fik baby/babyer der vejede:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.842 visninger
39 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Honningblomst

Er lidt nysgerrig for at høre om det hang sådan sammen hos jer der var overvægtige da I blev gravide eller som hutigt tog meget på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

wamse

Okay mangler et svar for fik børn i flere størrelser Kasper var 2900, Michael var 3900, og Lærke var 4350. Og jeg selv var bare stor alle 3 gange.

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

Okay mangler et svar for fik børn i flere størrelser Kasper var 2900, Michael var 3900, og Lærke var 4350. Og jeg selv var bare stor alle 3 gange.

Jeg vil sige de er meget almindelige i vægten...måske den ene er ret lille...men var nu mest om tykke generalt får tykke børn...men det underbygger du da ikke..

Anmeld

25. november 2008

Janep

Jeg var ikk overvægtig .. og fødte for tidligt

2080 g

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Jeg vil sige de er meget almindelige i vægten...måske den ene er ret lille...men var nu mest om tykke generalt får tykke børn...men det underbygger du da ikke..

Michael var stor fordi jeg havde graviditetssukkersyge, er overdisponeret da min far har det. Lærke havde bare arvet min bagdel

Anmeld

25. november 2008

Honningblomst

wamse skriver:

Michael var stor fordi jeg havde graviditetssukkersyge, er overdisponeret da min far har det. Lærke havde bare arvet min bagdel

Jo, men er det ikke sådan en meget normal størrelse...4300g, vil jeg ikke sige er stort. Er knap 4 kg eller gennemsnitlig???
Knus Eva..

Anmeld

25. november 2008

Astrid P

Alt efter hvor gennemsnittet ligger, så tror jeg Smilla var ret normal. Hun var 52-53 cm lang og vejede 4000 gram nøjagtigt!

Anmeld

25. november 2008

wamse

Eva skriver:

Jo, men er det ikke sådan en meget normal størrelse...4300g, vil jeg ikke sige er stort. Er knap 4 kg eller gennemsnitlig???
Knus Eva..

Så er gennemsnittet godt nok steget volsomt siden jeg så det sidst, for der var den på 3300 g. Fik af vide ved Lærke´s fødsel at hun var meget stor, og derfor får de ikke optimal score

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Jeg har netop læst om emnet, da min 48 timers handlede om det..
Børn født af tykke mødre og slank far har større mulighed for selv at blive tykke end hvis mor oer slank og far tyk.. Men mht. fødsel kan jeg ikke lige huske om der stod noget specifikt..

Anmeld

25. november 2008

A.

Mathinus var 51cm langt og 3114g
hvad med dig eva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.