Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
På lørdag står den på pinsetur til Frøbjerg bavnehøj.Vi skal alle medbringe vores egen aftensmad, men jeg er helt blank...
Hvad pokker kan jeg putte i madkurven udover pastasalat????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I godmorgen danmark i morges lavede de grove ''pestosnegle'' ! De så gode ud
TbCp skriver: På lørdag står den på pinsetur til Frøbjerg bavnehøj.Vi skal alle medbringe vores egen aftensmad, men jeg er helt blank... Hvad pokker kan jeg putte i madkurven udover pastasalat????
uuhh.. det er jo ikke langt fra Tommerup..
hm. hvad med frikadeller? kartoffelsalat? spyd med lidt forskelligt lækkert? tærte?
rigtig god tur..
Minipizza, pølsehorn, sandwich, rissalat, stave af divs grønsager, boller med ost eller bare gnaveboller
MaikenR skriver: I godmorgen danmark i morges lavede de grove ''pestosnegle'' ! De så gode ud
Det lyder lækkert
bøgelund1 skriver: uuhh.. det er jo ikke langt fra Tommerup.. hm. hvad med frikadeller? kartoffelsalat? spyd med lidt forskelligt lækkert? tærte? rigtig god tur..
Nej det er det nemlig ikke Er du derfra?
Frikadeller skal helt sikker med! Og tærte kunne måske også være godt
Mileva skriver: Minipizza, pølsehorn, sandwich, rissalat, stave af divs grønsager, boller med ost eller bare gnaveboller
Pølsehorn
TbCp skriver: Pølsehorn
Jeg har en super god og nem opskrift, som lilledamen nemt kan være med til at lave uden at det hele klistre til tilsidst, hvis du er interesseret?
Stumpen skriver: Jeg har en super god og nem opskrift, som lilledamen nemt kan være med til at lave uden at det hele klistre til tilsidst, hvis du er interesseret?
Meget gerne tak
TbCp skriver: Nej det er det nemlig ikke Er du derfra? Frikadeller skal helt sikker med! Og tærte kunne måske også være godt
ja, det har vi vist snakket om.. der er så hyggeligt derude..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128