Er her nogen der planlægger et minicruise med DFDS SEAWAYS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Pia.

132319 skriver:

Ja, København-Oslo eller Esbjerg-Hardwich.

Altså, så vidt jeg kan se så skal der bare bestilles inden den 15. juni, så tror jeg det er ligegyldigt hvornår man skal afsted.

Jeg vender tilbage hvis de andre ikke vil have det 

Jamen det er perfekt med hensyn til bestillingen, det skal vi jo også gøre nu hvis der skal være plads i slutningen af August.. jeg afventer at høre fra dig...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

A.

hehe er også interesseret hvis andre hopper fra

Anmeld

6. juni 2011

132319

Madam Blå skriver:

Ja, det har du jo ret i. Men synes det er rigtig sødt af dig i hvert fald

Hej igen!

Da jeg synes det ville være ærgerligt at det ikke bliver brugt indenfor tidsgrænsen og intet har hørt fra hende den anden interesserede, synes jeg at du skal have det.

Jeg skal blot høre om de dage der er angivet, vil passe Jer? Ellers er Pia nemlig også interesseret.

Dette står der på gavebeviset: 

Gavechecken er gyldig udvalgte dage i perioden 1/5-29/6 og 15/8-28/9.

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Hej igen!

Da jeg synes det ville være ærgerligt at det ikke bliver brugt indenfor tidsgrænsen og intet har hørt fra hende den anden interesserede, synes jeg at du skal have det.

Jeg skal blot høre om de dage der er angivet, vil passe Jer? Ellers er Pia nemlig også interesseret.

Dette står der på gavebeviset: 

Gavechecken er gyldig udvalgte dage i perioden 1/5-29/6 og 15/8-28/9.

Tusind tak!

Jeg er temmelig sikker på, at vi snildt kan i de perioder. Men jeg skriver lige i morgen formiddag, hvor jeg er 100 procent. Tror lige jeg må ringe til dem, og høre hvilke afgange det er til.

Ellers skal Pia da have det

Anmeld

6. juni 2011

132319

Madam Blå skriver:

Tusind tak!

Jeg er temmelig sikker på, at vi snildt kan i de perioder. Men jeg skriver lige i morgen formiddag, hvor jeg er 100 procent. Tror lige jeg må ringe til dem, og høre hvilke afgange det er til.

Ellers skal Pia da have det

Super, det gør du bare 

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Super, det gør du bare 

Øvøvøv! De afgange, der passede os har vi enten familie på besøg, eller skal til store runde fødselsdage..

Så jeg er ikke sikker på, at vi kan få det brugt i perioden. Så du må hellere prøve at høre Pia, om hun kan nå det.

Men eller tuusind tak!

Anmeld

7. juni 2011

132319

Madam Blå skriver:

Øvøvøv! De afgange, der passede os har vi enten familie på besøg, eller skal til store runde fødselsdage..

Så jeg er ikke sikker på, at vi kan få det brugt i perioden. Så du må hellere prøve at høre Pia, om hun kan nå det.

Men eller tuusind tak!

Øv, det var da ærgerligt men tak fordi du vendte tilbage

Anmeld

7. juni 2011

132319

Pia. skriver:

Jamen det er perfekt med hensyn til bestillingen, det skal vi jo også gøre nu hvis der skal være plads i slutningen af August.. jeg afventer at høre fra dig...

Knus Pia.

Så blev det dit, hvis du stadig gerne vil have det

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Øv, det var da ærgerligt men tak fordi du vendte tilbage

Selvfølgelig

Ja, det er rigtig ærgerligt. Vi kunne godt bruge en lille hyggetur - og så ville det jo være fantastisk at kunne spare de penge.

Fortsat god dag

Anmeld

8. juni 2011

132319

Pia. skriver:

Knus Pia.

Kuk kuk, ville du have det?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.