Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...Med bestilling inden den 15. juni?
I så fald, har jeg et gavebevis for en person liggende som jeg gerne vil bortgive.
Skriv endelig hvis det kunne have interesse, det eneste du skal betale er portoen for at få det sendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: ...Med bestilling inden den 15. juni? I så fald, har jeg et gavebevis for en person liggende som jeg gerne vil bortgive. Skriv endelig hvis det kunne have interesse, det eneste du skal betale er portoen for at få det sendt
SKal man også rejse inden 15. juni ? :b
uh jeg er meget intresseret.
Maja_4000 skriver: SKal man også rejse inden 15. juni ? :b
Nææh, det tror jeg ikke.
Der står bare: Bestilling senest 15. juni 2011
Ja, det gør jeg faktisk
Vil gerne have kæresten med en lille tur snart. Hvornår skal det senest bruges?
WiitrioeN skriver: uh jeg er meget intresseret.
Jeg ser lige om Maja vil have det, hun svarede trods alt først
132319 skriver: Nææh, det tror jeg ikke. Der står bare: Bestilling senest 15. juni 2011
Dét er vidst populært :b
Vi havde snakket om at tage afsted , men kæresten er på arbejde nu , så kan ikke vende den med ham .. Ved ikke lige , om du kan/vil vente til i aften ?
Hov kan se, at der var andre før mig
Hvor er det sødt af dig, at give det væk!
Maja_4000 skriver: Dét er vidst populært :b Vi havde snakket om at tage afsted , men kæresten er på arbejde nu , så kan ikke vende den med ham .. Ved ikke lige , om du kan/vil vente til i aften ?
Der er jo godt nok to andre interesserede men hvis du skriver senest i aften, kan jeg godt holde det til dig...
132319 skriver: Der er jo godt nok to andre interesserede men hvis du skriver senest i aften, kan jeg godt holde det til dig...
Skriver ligeså snart han er kommet hjem !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128