muzen skriver:
min dejlige men noget besvægelige søn blev den anden dag væk i rema. jeg kaldte og kaldte og der kom bare ikke noget svar.
hen er 2 et halvt og vi har mange gange legede kuk kuk leg men det virkede heller ikke.
nå men enden jeg får set mig om er der 5-6 mennesker der render rundt udenfor og kalder på ham.
og lige så mange indenfor.
og der går nok 5 min hvor alle bare styrter rundt for at lede efter ham da en råber han er her.
så har en lille mide kilede sig ind mellem spotbordene og sidder og krammer en bøtte bolcher som han syntes han skulle have.
desværre undskyld men det mener jeg, var ungen ikke nåde at blevet bange for han kunne jo hører mor hele tiden.
men hvordan i alverden får jeg ham forklaret at han skal svare når jeg kalder på ham?
jeg skal lige love for at der kan kører mange tanker rundt i ens hovede når ungen bare er væk og der er biler ret tæt på.
nå men M nådede jo så at blive rigtig sur på mig for jeg syntes altså stadig ikke han skulle have den spand med bolcher.
håber i har et godt råd til mig, hvordan jeg skal takle hans forsvindings numre.
Jeg tror han er for lille til at forstå. Jeg har altid haft mine drenge til at sidde i vognen. Den store går selv nu. Han er også 3,5 og han forstår det, men det gør den lille ikke. Han er 2.