Blev væk i rema, hjælp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

muzen

min dejlige men noget besvægelige søn blev den anden dag væk i rema. jeg kaldte og kaldte og der kom bare ikke noget svar.

hen er 2 et halvt og vi har mange gange legede kuk kuk leg men det virkede heller ikke.

nå men enden jeg får set mig om er der 5-6 mennesker der render rundt udenfor og kalder på ham.

og lige så mange indenfor.

og der går nok 5 min hvor alle bare styrter rundt for at lede efter ham da en råber han er her.

så har en lille mide kilede sig ind mellem spotbordene og sidder og krammer en bøtte bolcher som han syntes han skulle have.

desværre undskyld men det mener jeg, var ungen ikke nåde at blevet bange for han kunne jo hører mor hele tiden.

men hvordan i alverden får jeg ham forklaret at han skal svare når jeg kalder på ham?

jeg skal lige love for at der kan kører mange tanker rundt i ens hovede når ungen bare er væk og der er biler ret tæt på.

nå men M nådede jo så at blive rigtig sur på mig for jeg syntes altså stadig ikke han skulle have den spand med bolcher.

håber i har et godt råd til mig, hvordan jeg skal takle hans forsvindings numre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mette 28

Det er bare ikke sjovt når de ikke svare en, man får virkelig et chok. Jeg synes du skal sætte ham i en vogn hver gang i er ude og handle, og så må du forklare at det er fordi han gemmer sig og ikke svare, og at du bliver bange. Efter nogle gange så kan du give ham en chance for at bevise at han bliver ved dig når han selv går rundt...

Anmeld

6. juni 2011

Bigmamma

Min papsøster har fortalt at hendes ældste søn aldrig kunne blive ved vognen når de var ud og handle, så til sidst, når han gik fra dem gemte hun sig mens hun holdte øje med ham og til sidst blev han noget nervøs over hvor hans mor var henne. Og så kom hun frem og bad han holde ved vognen og det gjorde han lige siden...måske du skulle prøve noget ligende  knús og kram herfra

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Bigmamma skriver:

Min papsøster har fortalt at hendes ældste søn aldrig kunne blive ved vognen når de var ud og handle, så til sidst, når han gik fra dem gemte hun sig mens hun holdte øje med ham og til sidst blev han noget nervøs over hvor hans mor var henne. Og så kom hun frem og bad han holde ved vognen og det gjorde han lige siden...måske du skulle prøve noget ligende  knús og kram herfra

Anmeld

6. juni 2011

muzen

Bigmamma skriver:

ja det er sådan noget jeg har haft i tankerne, igår gjorde jeg det her hjemme, inoreret ham da han kaldte på mig. og spurgte ham om han syntes det var sjovt at jeg ikke svarede når han kaldte. nej sagde han, men tror dersværre ikke at han har lært noget af det endnu.

men det lyder som en god ide den vil jeg skrive mig bag øret

Anmeld

7. juni 2011

Bigmamma

muzen skriver:

ja det er sådan noget jeg har haft i tankerne, igår gjorde jeg det her hjemme, inoreret ham da han kaldte på mig. og spurgte ham om han syntes det var sjovt at jeg ikke svarede når han kaldte. nej sagde han, men tror dersværre ikke at han har lært noget af det endnu.

men det lyder som en god ide den vil jeg skrive mig bag øret

Krydser fingre for at han lære det  og held og lykke med

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

Sæt ham op i vognen...

Mine børn har altid gået rundt selv, men de gemmer sig ikke....så ville de ryge op i vognen, det ville jeg bare ikke gide. Den alder han har der kan han jo godt forstå konsekvens...så sig han skal sidde oppe i vognen fordi han gemmer sig og så kan du jo prøve gangen efter om han kan finde ud af det.

Anmeld

7. juni 2011

Mi

Hehehe Undskyld men syntes da at han er sød. Han har da ikke ville give den bøtte bolsjer fra sig og desuden legede i jo den sjoveste leg i verden: Gemmeleg! Og så har han endda fået HELE Rema 1000 til at lege med

Min pige gjorde det samme ude ved Oldemor, jeg var nede ved den store vej for at lede, men hun havde bare gemt sig i garagen  

Jeg tror ikke at der er så meget at gøre, andet end at vente til de bliver lidt ældre, og så forklare det der.

Anmeld

7. juni 2011

Anette&Sophia

muzen skriver:

min dejlige men noget besvægelige søn blev den anden dag væk i rema. jeg kaldte og kaldte og der kom bare ikke noget svar.

hen er 2 et halvt og vi har mange gange legede kuk kuk leg men det virkede heller ikke.

nå men enden jeg får set mig om er der 5-6 mennesker der render rundt udenfor og kalder på ham.

og lige så mange indenfor.

og der går nok 5 min hvor alle bare styrter rundt for at lede efter ham da en råber han er her.

så har en lille mide kilede sig ind mellem spotbordene og sidder og krammer en bøtte bolcher som han syntes han skulle have.

desværre undskyld men det mener jeg, var ungen ikke nåde at blevet bange for han kunne jo hører mor hele tiden.

men hvordan i alverden får jeg ham forklaret at han skal svare når jeg kalder på ham?

jeg skal lige love for at der kan kører mange tanker rundt i ens hovede når ungen bare er væk og der er biler ret tæt på.

nå men M nådede jo så at blive rigtig sur på mig for jeg syntes altså stadig ikke han skulle have den spand med bolcher.

håber i har et godt råd til mig, hvordan jeg skal takle hans forsvindings numre.

puha. kender det godt. vi var til rallyshow i lørdags, hvor min lillebror på 4, snart 5, ligepludselig var væk fra vores stand. -og hvem skulle have skylden? mig selvfølgelig - jeg ledte efter ham i en time, hvorefter min far så fandt ham oppe på en legeplads efter 2. kigge forsøg samme sted. jeg var simpelthen så sur, men råbte og skreg ikke ad ham, prøvede istedet at forklare ham at man altså ikke bare måtte gå når man ikke var en stor dreng endnu. og tilføjede derefter en lille løgnhistorie om en dreng på hans alder, der for 2 måneder siden, forsvandt ud i det blå. ( lidt ala holger - bare med flere detaljer ) og så fortalte jeg at mig og far ikke var sure, men at vi bliver bange. Bagefter satte vi os så hen til rallybilen, fik en sodavand og slog high five

Anmeld

7. juni 2011

Kamulla

der er jeg nok ret hård.. emn magter ikke han skulle blive væk fra mig, for ville tude med det samme... prøvede det da jeg var i Texas hvor han også gemte sig.. han har ligesiden siddet i vognen hvis han ikke kunne finde ud af at holde fast.. og så er mine øjne limet fast på ham hvis han går... spørg ham om han ville hjælpe mig med at hente ...... hvis jeg skal gå fra vognen for at hente det eller vende ryggen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.