Jeg er svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

TbCp

Bondepigen skriver:

Jeg ville få tjekket blodprocenten!

jeg var selv mega svimmel i starten af denne graviditet, hvor jeg overhovedet ikke mærkede til noget, da jeg ventede Emma.

Min blodprocent var dog fin, så jeg måtte bare acceptere at det var sådan det var. Tror det varede i tre uger ca. hvorefter det lige så stille blev bedre...

Jeg mærkede nemlig heller ingen ting ved Liva... derfor jeg ikke var siker på om de var ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

baby012

TbCp skriver:

Synes jeg går og er sådan lidt halvsvimmel hele tiden? Er det normalt og er det bare noget jeg skal vænne mig til mon, eller kan jeg gøre noget?

Jeg er i 7. uge

ja det er meget normalt, har jeg været helt fra uge 6 og så til nu uge 10 - og ved ikke hvor længe det fortsætter, men min gyn. siger at det er meget normalt at gravide på et eller andet tidspunkt for sådan en tur

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

gravid20 skriver:

ja det er meget normalt, har jeg været helt fra uge 6 og så til nu uge 10 - og ved ikke hvor længe det fortsætter, men min gyn. siger at det er meget normalt at gravide på et eller andet tidspunkt for sådan en tur

Lidt træls... men må bare tage den lidt med ro så

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg har første lægetid d. 24. juni og havde lidt håbet ikke at skulle afsted inden da... men skal da egentlig være sammen med mine svigerforældre på lørdag, og svigerfar har sukkersyge så de har sådan et apperat til at tjekke blodprocent (går jeg ud fra det er når det er sådan en nål i øret)???? Så måske de lige kan tjekke det for mig, så slipper jeg for lægen

Jeg tror det er hans blodsukker-måler du mener. Den kan måle dit blodsukker, og det skulle helst ikke være i ged, nu hvor du spiser for at holde kvalmen væk

Du kan jo også se tiden an.. Eller ringe til lægen og spørge om du vt. kan starte på jern uden at blive tjekket. Jeg blev tjekket ved første lægebesøg, og der var ikke noget galt.. Den lå lige i den lave ende, men ikke noget bemærkelsesværdigt. Jeg ringede derned ugen efter pga. træthed, og så startede jeg efter aftale med lægen..

Den 24 er bare længe at gå, hvis det forsætter...

Anmeld

6. juni 2011

baby012

TbCp skriver:

Lidt træls... men må bare tage den lidt med ro så

håber for dig at det går hurtigere over end mit  

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg tror det er hans blodsukker-måler du mener. Den kan måle dit blodsukker, og det skulle helst ikke være i ged, nu hvor du spiser for at holde kvalmen væk

Du kan jo også se tiden an.. Eller ringe til lægen og spørge om du vt. kan starte på jern uden at blive tjekket. Jeg blev tjekket ved første lægebesøg, og der var ikke noget galt.. Den lå lige i den lave ende, men ikke noget bemærkelsesværdigt. Jeg ringede derned ugen efter pga. træthed, og så startede jeg efter aftale med lægen..

Den 24 er bare længe at gå, hvis det forsætter...

Ahh ja det kan godt være det er blodsukker... eller JA selvfølgelig er det det Hvornår kan man begynde at skyde skylden på ammehjerne????

Jeg tror lige jeg ser det an et par dage, satser også på at få brev fra sygehuset denne uge, for skulle gerne snart derud og tjekkes, så kan de måske tjekke det også...

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ahh ja det kan godt være det er blodsukker... eller JA selvfølgelig er det det Hvornår kan man begynde at skyde skylden på ammehjerne????

Jeg tror lige jeg ser det an et par dage, satser også på at få brev fra sygehuset denne uge, for skulle gerne snart derud og tjekkes, så kan de måske tjekke det også...

Det er en nem blodprøve at tage, så det tror jeg gerne de vil gøre for dig på sygehuset.. Du kan jo nævne hvorfor.

Du skrev også i morges at du ikke havde sovet så godt. Det kan også "bare" være træthed, tænker jeg. Kroppen bliver sær når den er gravid. Og ammehjerne? Den får man da med de 2 streger, ikk? Jeg gjorde i hvert fald!

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

kitty skriver:

Det er en nem blodprøve at tage, så det tror jeg gerne de vil gøre for dig på sygehuset.. Du kan jo nævne hvorfor.

Du skrev også i morges at du ikke havde sovet så godt. Det kan også "bare" være træthed, tænker jeg. Kroppen bliver sær når den er gravid. Og ammehjerne? Den får man da med de 2 streger, ikk? Jeg gjorde i hvert fald!

Jo jeg har sovet elendigt.... så det kan godt være derfor det føles værre idag, men synes dog jeg har været svimmel den sidste uges tid...

Tror bare jeg skal tidligt i seng!

Anmeld

6. juni 2011

D-Micka

TbCp skriver:

Nå måske jeg bare skal "tage mig lidt sammen" så

Jeg må huske at få noget ekstra væske i mig!

Anmeld

6. juni 2011

tb

Jeg døjede med det i sidste graviditet, og oplevede os et par gange da jeg var lidt længere henne end du er nu, at jeg lige måtte ned at sidde, fordi det sortnede for øjnene.. Ude i Bilka!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.