Jeg er svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

TbCp

Synes jeg går og er sådan lidt halvsvimmel hele tiden? Er det normalt og er det bare noget jeg skal vænne mig til mon, eller kan jeg gøre noget?

Jeg er i 7. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Holbæktrunten

TbCp skriver:

Synes jeg går og er sådan lidt halvsvimmel hele tiden? Er det normalt og er det bare noget jeg skal vænne mig til mon, eller kan jeg gøre noget?

Jeg er i 7. uge

Tror det går over igen ligeså stille... Havde en kollega der decideret besvimede i starten af hendes graviditet...

Ellers så husk at få rigelig væske (mere end vanligt i denne varme), og at spise 

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Holbæktrunten skriver:

Tror det går over igen ligeså stille... Havde en kollega der decideret besvimede i starten af hendes graviditet...

Ellers så husk at få rigelig væske (mere end vanligt i denne varme), og at spise 

Øv det var da ubehageligt at hun ligefrem besvimede

Mad får jeg masser af.... for jeg får kvalme når jeg bliver sulten så æder konstant

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg er i 7. uge

Jeg har dog ikke oplevet det, men hvis det bliver ved, skal måske et smut forbi lægen og måske få god for at starte på jern? 

Anmeld

6. juni 2011

D-Micka

TbCp skriver:

Jeg er i 7. uge

Jeg fik af vide svimmelhed var meget normalt ..
Jeg måtte dog ikke gå og besvime så skulle jeg kontakte ham (lægen)

Og husk nu masser af væske i denne tid  

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Jeg tænker ganske standard, om du skal have tjekket din blodprocent? Det var mit problem fra uge 9, så jeg begyndte lidt før med jern, hvor jeg så tog dobbelt dosis i 14 dage, for at booste det lidt. Efter det var der ingen problemer, og det hjalp også på min træthed.

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Jeg ville få tjekket blodprocenten!

jeg var selv mega svimmel i starten af denne graviditet, hvor jeg overhovedet ikke mærkede til noget, da jeg ventede Emma.

Min blodprocent var dog fin, så jeg måtte bare acceptere at det var sådan det var. Tror det varede i tre uger ca. hvorefter det lige så stille blev bedre...

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Jeg har dog ikke oplevet det, men hvis det bliver ved, skal måske et smut forbi lægen og måske få god for at starte på jern? 

Ja det kunne godt være jeg lige skulle tjekkes.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

D-Micka skriver:

Jeg fik af vide svimmelhed var meget normalt ..
Jeg måtte dog ikke gå og besvime så skulle jeg kontakte ham (lægen)

Og husk nu masser af væske i denne tid  

Nå måske jeg bare skal "tage mig lidt sammen" så

Jeg må huske at få noget ekstra væske i mig!

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

kitty skriver:

Jeg tænker ganske standard, om du skal have tjekket din blodprocent? Det var mit problem fra uge 9, så jeg begyndte lidt før med jern, hvor jeg så tog dobbelt dosis i 14 dage, for at booste det lidt. Efter det var der ingen problemer, og det hjalp også på min træthed.

Jeg har første lægetid d. 24. juni og havde lidt håbet ikke at skulle afsted inden da... men skal da egentlig være sammen med mine svigerforældre på lørdag, og svigerfar har sukkersyge så de har sådan et apperat til at tjekke blodprocent (går jeg ud fra det er når det er sådan en nål i øret)???? Så måske de lige kan tjekke det for mig, så slipper jeg for lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.