Afsløring af anonym Gravid!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

ønskebørn74

Har lige været ved lægen og han siger os jeg er gravid  så vi må vel hellere begynde at tro på det.. Skal derop igen om 3 uger til 1. tjek, så håber lille bebs bliver trygt i babyhulen indtil da

TILLYKKE SØDE!!!!!  HVOR ER DET BARE STORT!!!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

tb

ønskebarn74 skriver:

TILLYKKE SØDE!!!!!  HVOR ER DET BARE STORT!!!!!

Lene

Ja, det er helt vildt!! Håber os så meget for jer at æggene vokser sig fint store  

Anmeld

6. juni 2011

birthee

Stort tillykke herfra - hvordan gik det ved lægen???

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Ihh hvor dejligt! Stort tillykke!

Anmeld

6. juni 2011

ønskebørn74

tb skriver:

Ja, det er helt vildt!! Håber os så meget for jer at æggene vokser sig fint store  

1000 tak søde!!!  Og de er på vej!!! Der ligger en tråd fra igår hvor du kan se hvor godt det går...

Anmeld

6. juni 2011

tb

birthee skriver:

Stort tillykke herfra - hvordan gik det ved lægen???

lægen siger også at jeg er sååååå gravid  skal til 1. tjek om 3 uger, så håber alt går vel indtil da..

Anmeld

6. juni 2011

birthee

tb skriver:

lægen siger også at jeg er sååååå gravid  skal til 1. tjek om 3 uger, så håber alt går vel indtil da..

Så kydser jeg meget fingre for dig!!!  Og endnu engang stort tillykke!!!!

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

tb skriver:

Ja, så tør jeg vel godt at afsløre mig  det er mig der i weekenden har haft oprettet et par tråde om at jeg nok er gravid... Har i hvert fald taget ca 8 positive tetst de sidste par dage.. Hehe..

Skal måske nok lige forklare hvorfor det er så svært at forstå....

Jeg har en datter på snart 10 fra et tidligere forhold (hvor jeg blev gravid med det samme), men da min nuværende mand og jeg ville have et lille barn for snart 4 år siden skete der intet.. Vi prøvede i godt et år uden held og startede så i behandling.. Vi var igennem 5 IOU uden held og endte med IVF.. Og derigennem fik vi så lille Sille i juni sidste år 

Vi har snakket meget frem og tilbage om, om vi skulle begynde at spare sammen, så vi kunne komme i behandling igen til næste sommer, og var os begyndt at spare lidt sammen.. Men så lige pludselig blev min mens regelmæssig og vi tænkte 'hey, lad os da prøve at tage sådan nogle ægløsningstests'  og pokkers om jeg ikke havde ægløsning.. Så vi hyggede lidt den aften, og nu 2½ uge senere er der alle de streger på alle de tests!!!!!!!!

Det er for vildt hvis jeg virkelig er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tager lige et smut til lægen her kl 9.30.. Vi tror ikke helt på det herhjemme, det kan da være lægen kan overbevise én  ville da allerhelst have taget en blodprøve.. haha..

Knus fra en lidt forvirret Tina..

STORT t-lykke !!

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Stort tillykke

Anmeld

6. juni 2011

tb

TbCp skriver:

Stort tillykke

tak tak  og i lige måde da!! Vi kommer da til at følges godt ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.