Ja, så tør jeg vel godt at afsløre mig
det er mig der i weekenden har haft oprettet et par tråde om at jeg nok er gravid... Har i hvert fald taget ca 8 positive tetst de sidste par dage.. Hehe..
Skal måske nok lige forklare hvorfor det er så svært at forstå....
Jeg har en datter på snart 10 fra et tidligere forhold (hvor jeg blev gravid med det samme), men da min nuværende mand og jeg ville have et lille barn for snart 4 år siden skete der intet.. Vi prøvede i godt et år uden held og startede så i behandling.. Vi var igennem 5 IOU uden held og endte med IVF.. Og derigennem fik vi så lille Sille i juni sidste år 
Vi har snakket meget frem og tilbage om, om vi skulle begynde at spare sammen, så vi kunne komme i behandling igen til næste sommer, og var os begyndt at spare lidt sammen.. Men så lige pludselig blev min mens regelmæssig og vi tænkte 'hey, lad os da prøve at tage sådan nogle ægløsningstests'
og pokkers om jeg ikke havde ægløsning.. Så vi hyggede lidt den aften, og nu 2½ uge senere er der alle de streger på alle de tests!!!!!!!!
Det er for vildt hvis jeg virkelig er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tager lige et smut til lægen her kl 9.30.. Vi tror ikke helt på det herhjemme, det kan da være lægen kan overbevise én
ville da allerhelst have taget en blodprøve.. haha..
Knus fra en lidt forvirret Tina..
Anmeld